461 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Mangler I også at få besked ved ny indlæg/beskeder? Mangler I også at få besked ved ny indlæg/beskeder?
I de sidste to dage har jeg ikke modtaget besked når der er kommet nye indlæg og hellere ikke ved privatbeskeder
andre som har dette problem?
nogen der ved hvorfor?
2 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.015
men det virker ikke hos mig
og det er lidt træls når man plejer at få det
det er jo svært at se om folk har skrevet på ens indlæg
har KG fået corona???
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
Jeg har faktisk også en status som ikke vises, andet end i mit eget indhold, det ser jeg nu.
sep 2018
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 842
Man mærker hvor meget selvskab man faktisk har herinde når det pludselig forsvinder. Men nu er det tilbage
sep 2018
Det ser ud til, at det ikke er alt, der er blevet opdateret fra www-siden til app'en, men det går nok
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 842
Vores katteudstillinger er aflyst frem til september
sep 2018
jul 2008
men for p.. hvor man dog lige pludselig får en masse mails....
jul 2008
men nu hvor turisterne er begyndt at overrende øen så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Ja folk har allerede glemt at man skulle blive hjemme - og hvis man begav sig ud i det danske sommerhusland skulle man handle hjemmefra og holde sig væk fra borgerne i det område - så forstår jeg ikke hvorfor de render rundt i vores lokale forretninger....
jeg har både astma (godt vel behandlet) men har dårlig nyrer, og hjerteflimmer. samt gigt Så er ikke helt interesset i at blive ramt
vi har for første gang i 1 mdr haft gæster i dag. Dem vi fik Kida af, kom lige på udendørsbesøg i dag. de har også været inde og væk fra folk i 1 mdr så de trængte også til at møde rigtig mennesker
dog vælger jeg IKKE at være i nærheden af børn
besøger helt ikke sygehuset - dog er jeg ind imellem nød til at besøge dialysen i Svendborg for at hente varer. dialysen kører jeg hjemme
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
Jeg har haft det rimelig let, ind til nu men på onsdag forandre mange ting sig i mit liv, jeg har hidtil været heldig med, at jeg kunne omgåes min datter og hendes piger, men de starter jo i skole og vuggestue nu, godt for dem, men hvor vi jo lige som havde isoleret os som familie, må vi nu holde afstand, og kun være sammen ude,,, det bliver svært med Kaya på 2 som gerne deler kys, knus og savl
jul 2008
men de skal også i skole/dagpleje igen fra onsdag
men vi har så ikke haft kontakt i over en mdr nu med dem - ud over telefon
min svigerinde er nemlig sosu hjælper og min lillebror er i butik, så det tør vi ikke rigtigt
jeg bror jo samme med mine forældre som er 66 og 70 i næste uge -begge har div sygdomme, så vi er jo alle i samme båd så vi passer bare os selv
sep 2018
Jeg bor med min søn. Vi har ikke været sammen med andre siden 12/3. Har siden arbejdet hjemme. Min anden søn og hans kæreste bor i lejlighed, og dem har vi heller ikke set siden, og vi skal heller ikke være sammen her i påsken, selvom vi ellers har mange traditioner for at hygge sammen i disse dage, men vi er helt enige om at følge udmeldingerne om at undgå at være flere i hver smittekæde end absolut nødvendigt. Vi møder trods alt andre, når vi handler i supermarkeder, og den potentielle smitte vi kan få der, skal ikke bredes ud blandt andre. Plejer også at være sammen med mine søskende og deres børn en dag i påsken. Det er også aflyst. Heller ikke besøg i haven eller gåture med andre. Naboerne vinker vi bare til - genboen talte jeg lidt med, hvor vi stod på hver sin side af vejen igår.
Som dig Anja oplever jeg også flere i vores lokale supermarkeder, og desværre ses flere, der ikke har forstået, at der kun skal gå én ind for at handle. De går flere sammen og taler konstant med hinanden om deres indkøb. Virkelig hensynsløst, dels at der på den måde er flere i supermarkedet, og 2 m afstanden bliver vanskeligere, men også fordi vi ved, at når man taler kommer der uundgåeligt spyt, så det gælder også telefonsamtaler - det duer heller ikke i supermarkedet.
Mangler I også at få besked ved ny indlæg/beskeder?