1.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Degu, hjælp! :( Degu, hjælp! :(

Hej allesammen ved godt at det her enlig ikke høre hjemme her men kan simpelthen ikke finde andre steder uden det koster penge, eller bare er for besværligt for mig...

Men håber på nogen der vil hjælpe mig lidt..
Her i mandags købte jeg en degu hun,
men hvordan vinder jeg hendes tillid og
hvordan kan jeg se hun trives?
og har lagt mærke til der er kommet en lille hvid plet på den ene plade,
kan en degu have lopper? hun klør sig nemlig ret tit..

håber på svar da jeg kun vil hendes bedste..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Degu, hjælp! :(
  • #2   7. mar 2012 * SBHT * skal betale et vis beløb som jeg ikke kan...

Britt - har læst meget om Deguen generalt men det er lidt svært fordi der er mange sider der modsiger hinanden.. har også snakket med hende fra den dyrehandel jeg købte hende ved. men er bare kommet i tvivl?

• #3   7. mar 2012 Og britt - bare fordi man spørger om hjælp betder det ikke at man ikke ved noget om dyret.. og hun er ikke afleveret.

• #4   7. mar 2012 Linette J - er beløbet ikke "kun" 59 kroner? smiley
    Tænker bare at det er et ret lille beløb i forhold til hvad du får ud af det .. Du søger jo hjælp og der er nok mange med deguer derinde smiley

• #5   7. mar 2012 Ja men så bliver min telefon spærret.. og det er ikke særlig fedt? men har sat og googlet det meste af dagen og tror jeg er ved og have styr på det igen (:

• #6   7. mar 2012 Der kunne jo også være folk med deguer her på kattegalleri, der kunne hjælpe TS.
    Jeg har da også set kattespørgsmål på hundegalleri, og andre spørgsmål herinde.
    Pøj pøj med projekt tam degu til TS.

• #7   7. mar 2012 Har ikke en dyt forstand på deguer, men fandt dette link:

(link fjernet)

• #9   8. mar 2012 Hvad mener du med plade? Kan evt. ligge billeder ind. Går ud fra gnavere kan få lus og lopper som alt muligt andet har dog aldrig selv oplevet og har haft alverdens gnavere. At hun klør sig er højst sansynligt på grund af strøelsen. Bruger du spåner/savsmuld? Det støver meget og kan være generende for dyrene. Du kan bruge spagnum og flis istedet, træpiller kan også gå og så kan man få flere støvfrie produkter som bundlag til gnavere også smiley
    Find noget hun godt kan lide lidt æble, græs eller lign. åben lågen til buret og vent til hun kommer for at spise og sid stille sådan bliver du bare ved til hun er tryg efter hånden kan du komme mere og mere til hende smiley Nogen bruger også den direkte måde og tager bare dyret i hånderne dagligt og nuser om det og giver det godbidder det virker også fint smiley

• #10   8. mar 2012 Beklager stavefejlene, det er lidt sent smiley iøvrigt vil jeg anbefalde dig at købe en hun degu mere og sammenføre hende med over tid de har så meget glæde af hinanden og er et meget socialt dyr

Kommentér på:
Degu, hjælp! :(

Annonce