473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

pelspleje før mødet med dommerne pelspleje før mødet med dommerne

Jeg har orientaler og deres pelspleje er minimal, men hvor får man fat på billige børste der fjerne løse hår, parfume (så katten dufter godt), pudder der gør at katten ikke virker fedet (for en sikkerheds skyld).
Vaskeskin har jeg fået fat på

Jeg har købt shampo fra pitstop som jeg selvfølgelig vil vaske katten med før vi tager afsted

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pelspleje før mødet med dommerne
  • #1   20. apr 2008 Jeg købte en karte på udstillingen i Herlev til 20 kroner - den tager løse hår ganske nemt og det kan vel dårligt gøres billigere smiley Det er bare om at tage en runde på standene fra morgenstunden. Alternativt kan du tage en tur i Maxi Zoo eller lignende større dyrehandel på forhånd. De har garanteret også noget.

• #2   20. apr 2008 jeg har købt en badebørste i tiger og hvis du vasker dagen før show behøver du ikke parfume, pas på med for meget af den slags da det kan gi allergi. pitstop ha noget der hedder silk der er silke protein og hånddesinfektion i en det er en go ting både til at gi pelsen sidste touch og sikre sig mod skidt når folk skal røre på udstilling

Kommentér på:
pelspleje før mødet med dommerne

Annonce