445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kat og Hund Kat og Hund

Hej KG.
Jeg vil lige høre hvad i synes med katte og hunde sammen. Jeg har nu to maine coon katte, men da jeg skal flytte i hus, kunne jeg rigtig godt tænke mig en lille Chihuahua hvalp også.
Vil det være synd for kattene at der kommer en til, eller hvad vil i tro?

Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat og Hund
  • #1   18. sep 2013 Jeg vil sige, at så længe i får den fra hvalp, vil det ikke være et problem.
    Har ingen erfaringer med det, men jeg tænker at det er bedre at have kattene først end hunden først, da katten kan springe op på en hylde og give et lap for at sætte hunden på plads, men hvis en hund ikke er vant til katte, kan det få større konsekvenser for katten

• #2   18. sep 2013 Vi har 6 katte og en Jack Russel.. Det går fint smiley De leger sammen, sover sammen og katte går med når vi lufter hunden..
    Vi fik hunden og kattenes mor samtidig.. Hunden var et halvt år da killingerne (de 6 vi har nu) kom til og selvom vuffi ikke rigtig forstod dem i starten, så er de bedste venner nu..

• #3   18. sep 2013 Jeg har også 5 birmaer med en Sibirien husky hund. Havde 3 af kattene inden hunden kom til som hvalp, og den lærte hurtigt at kattene bestemte smiley idag leger hun med 3 af mine katte, mens de to sidste ikke er så begejstret for hende at de vil lege. De er ikke bange, men gider hende ikke smiley

• #4   18. sep 2013 Vi har en fransk bulldog og tre katte. Der er ingen problemer, de er utrolig glade for hinanden.

• #5   18. sep 2013 Min kat elsker mine to hunde. De er best buddies smiley

• #6   18. sep 2013 vi har to hunde og og to katte. Jeg flyttede ind til min kæreste og hans hund, sammen med min maine coon, og så fik vi hund nr 2, og derefter kat nr 2, og der ingen problemer overhovedet smiley

• #7   18. sep 2013 Jeg har kun hørt et tilfælde hvor en Jack russel har dræbt en birma som den ellers var gode venner med.
    Men tror næppe en chihuahua kan gøre dine Main Coon katte noget, og de plejer at være så godmodige ( MCO) at de næppe vil gøre hvalpen noget smiley

• #8   18. sep 2013 Jeg har hørt ( mere en en gang ) om en kat der har spist en chihuahua hvalp da de er meget små ser katten ikke hvalpen som en hund men mere som en mus/rotte så lige den race som hvalp og kat sammen vil jeg ikke turre men en race hvor hvalpen er større smiley jeg har selv kat og en cairn terri/ Lasa apso bla. hund og ingen problemer der smiley

• #9   18. sep 2013 altså Tulle er en gammel sur trunte der ikke kan tåle andre end sig selv. Men koma, han er jo stadig en baby. Det ved hun, og der for acceptere hun ham :') Så det trot jeg sagtens du kan.

profilbillede
  • Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #10   19. sep 2013 Jeg har 2 hunde og 2 killinger.
    De første 2-3 dage lavede killingerne ikke andet end og hvæse af hundene.
    Men nu leger de med hinanden smiley

• #11   19. sep 2013 Vi har både kat og 2 hunde. De er rigtig gode venner. Katten vil meget gerne gnubbe sig op af dem, når den kommer gående og de putter sammen. Vi havde hundene først. Ved ikke om det har nogen betydning. Den første uge hvæsede katten også af hundene. Fik hende som killing

Kommentér på:
Kat og Hund

Annonce