1.159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Er det bare mig eller ?? Syg kat Er det bare mig eller ?? Syg kat

Hej.
Min killing på 5 mdr faldt i dag ned af trappe . Aner ikke hvordan. Men den fin næse blod og gik lidt rystende rundt. Og har sovet meget og nyser meget . Ringer til dyrlægen men får at vide at jeg skal se tiden an .. Ringer så igen et par timer efter for det er ikke blevet bedere. Han siger den ikke kan få smerte stillende . For tror den har slået sin næse gevaldig meget . Den er hel hævet .. Men dyrlægen vil ikke se den. Og heller ikke den næste dyrlæge jeg tinger til.. Også siger han os at hvis han skal kigge på den koster det 1100 kr og det syntes han ikke vat nogen grund til , så skulle vente til i morgen !!
Hvad fanden sker der der ?? Er det bare mig der er pyller ?
Og hvad så om jeg skulle gi 5000 kr hvis den har det skidt skal den da hjælpes? Eller er jeg hel gal på den ??
H ad syntes i !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det bare mig eller ?? Syg kat
  • #1   23. okt 2013 Altså hvis du syntes den skal tilses og du er lige glad med hvad det koster, så skal den dyrlæge da bar se at komme i gang, det er din kat og det er dig der kan bedømme om du mener den bør tilses af dyrlægen..

Jeg tror jeg ville være lige så pyller som dig og insistere på at katten blev tilset af en dyrlæge, og til dato er jeg endnu ikke blevet afvist når jeg har ringet og bedt om en konsultation..

Så min konklusion: nej det er ikke bare dig..

Men typisk en vagt dyrlæge der ikke gider at skulle ud og ind på klinikken til noget han ikke mener er vigtigt smiley

• #2   23. okt 2013 Det er nemlig lige det jeg tror de er trætte af. Så skal man ikke være vagt hvis ikke man orker det .. Også kunne jeg først komme til her kl 23. Men jeg venter og ser til i morgen. Så den hat fået lidt ro nu. Også må jeg se til den i nat .. Det blødte godt nok stadig.

• #3   23. okt 2013 Jeg ville helt sikkert tage til dyrlægen det skal han da ikke bestemme tænk hvis nu der er blødninger andre steder end ved næsen kan da godt forstå du er pyller det ville jeg også være

• #4   24. okt 2013 Bløder det stadig?
    Katten kan have brækket næsen og er den stadig svimmel og ryster, kan den også have kraniebrud. Det kan kun et røntgenbillede vise.

PS: Ja, desværre prioriterer nogle dyrlæger TV og deres nattesøvn højere end deres arbejde, for de får jo vagttillæg alligevel.

• #5   24. okt 2013 Det er ikke dig der er pylret og jeg ville blive stiktosset hvis der ikke var en dyrlæge der ville tilse en skade i den størrelsesorden.

God bedring og giv en update smiley

• #6   24. okt 2013 Jeg ville være flippet skråt og have forlangt, at de tog min misser ind.

• #8   24. okt 2013 Hvordan går det med den lille mis?

• #9   24. okt 2013 Hvordan går det med din lille misser? smiley

• #10   24. okt 2013 Bente har du været ved dyrlægen i dag???
    Hvad er status?? Hvordan går det med den lille stakkel??

Kom gerne med en update..

• #11   24. okt 2013 Update : den lå hos mig hele natten med lidt nysen.. Ro gede til 3. Dyrlæge og han mente også jeg skulle se tiden an.. "Det ville strsse katten" .
    Men skulle ringe her til morgen hvis den ikke fik der bedere og self. I nat hvis jeg blev nervøs. Var oppe flere gange .
    Her til morgen spiste den og var fuld gang med at lege med hunden. Og meget frisk. Så den har det fint. Og trækker fint vejret og når jeg røre ved næsen må jeg gerne det og den virker ikke til at ha ondt. Igår kunne jeg slet ikke rører ved den . Så ringede til dyrlægen igen. Og han mente den nok bare havde slået næsen som vi andre os kan. Og den er hel sig selv igen. Men blev da hel bange lige da det varede ved

• #12   25. okt 2013 Godt at høre, jeg havde nok taget til dyrlægen dagen efter ligegyldigt hvad, blot for at sikre mig, men hvis du skønner alt er fint, så er det jo dig der kender katten bedst og kan se katten og vurdere det rigtige smiley

Kommentér på:
Er det bare mig eller ?? Syg kat

Annonce