Er det bare mig eller ?? Syg kat Er det bare mig eller ?? Syg kat
Hej.
Min killing på 5 mdr faldt i dag ned af trappe . Aner ikke hvordan. Men den fin næse blod og gik lidt rystende rundt. Og har sovet meget og nyser meget . Ringer til dyrlægen men får at vide at jeg skal se tiden an .. Ringer så igen et par timer efter for det er ikke blevet bedere. Han siger den ikke kan få smerte stillende . For tror den har slået sin næse gevaldig meget . Den er hel hævet .. Men dyrlægen vil ikke se den. Og heller ikke den næste dyrlæge jeg tinger til.. Også siger han os at hvis han skal kigge på den koster det 1100 kr og det syntes han ikke vat nogen grund til , så skulle vente til i morgen !!
Hvad fanden sker der der ?? Er det bare mig der er pyller ?
Og hvad så om jeg skulle gi 5000 kr hvis den har det skidt skal den da hjælpes? Eller er jeg hel gal på den ??
H ad syntes i !
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg tror jeg ville være lige så pyller som dig og insistere på at katten blev tilset af en dyrlæge, og til dato er jeg endnu ikke blevet afvist når jeg har ringet og bedt om en konsultation..
Så min konklusion: nej det er ikke bare dig..
Men typisk en vagt dyrlæge der ikke gider at skulle ud og ind på klinikken til noget han ikke mener er vigtigt
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 216
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Katten kan have brækket næsen og er den stadig svimmel og ryster, kan den også have kraniebrud. Det kan kun et røntgenbillede vise.
PS: Ja, desværre prioriterer nogle dyrlæger TV og deres nattesøvn højere end deres arbejde, for de får jo vagttillæg alligevel.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.566
God bedring og giv en update
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 65
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 10
jan 2012
Hvad er status?? Hvordan går det med den lille stakkel??
Kom gerne med en update..
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 216
Men skulle ringe her til morgen hvis den ikke fik der bedere og self. I nat hvis jeg blev nervøs. Var oppe flere gange .
Her til morgen spiste den og var fuld gang med at lege med hunden. Og meget frisk. Så den har det fint. Og trækker fint vejret og når jeg røre ved næsen må jeg gerne det og den virker ikke til at ha ondt. Igår kunne jeg slet ikke rører ved den . Så ringede til dyrlægen igen. Og han mente den nok bare havde slået næsen som vi andre os kan. Og den er hel sig selv igen. Men blev da hel bange lige da det varede ved
jan 2012
Er det bare mig eller ?? Syg kat