873 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid
min kat har lige været i løbe tid for ca.14 dage siden, hun er nu blevet mere sky og kommer ikk rigtigt når man kalder på hin mere vi ved at han er blevet paret da det var vorges ejen hankat der gjorde det så ville lige høre ad om der er nogle der ved hvorfor hun er blevet mere sky da det ikke liner hin sidst hun var med killinger var hun blevet meget mere kælen og gik os i røven hele tiden og ville ikke stoppe med og ville putte
0 synes godt om
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Men imens de er i løbetid så er de jo nærmest "liderlige", så tror du ikke bare at hun har fået styret sine lyster?
Tror du ikke at det er ved at være på tide at få hende neutraliseret, du skriver at det er kuld nr. 2 og hun er ikke særlig gammel - og killingerne skal jo også afsættes til gode hjem...
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 16
og siden da har hun jo så været meget kældne og det er så stoppet lidt nu efter han har været på hin og de er bække indekatte
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 16
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Her vil jeg bakke Momo op!
Vi (altså også jeg) er ikke kattehadere, men det er hammer-synd for din kat at den skal fungere som fødemaskine - for din skyld!
For hun - samt din hankat tager ikke skade hverken fysisk eller psykisk af at blive neutraliseret.
Tværtimod!
Men når du har en fertil hankat, så fatter jeg ikke at du kan holde stanken ud af hans strinteri - for det er jo ganske naturligt at han skal vise hvad han kan for sin elskede
Der er huskatte nok der trænger til gode hjem, men jeg vil håbe for dig, at du stadig kan afsætte dem og at du evt. også har råd til et kejsersnit søndag aften efter 20 = nattakst!
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Jeg siger ikke at dine killinger ender på internat men at hvis du får 8 killinger, som bliver afsat til dejlige hjem tager det pladsen fra 8 internat katte der er desperate efter en kærlig familie at bo hos.
Efter min mening handler det om at se på det store billede.
hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid