873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid

min kat har lige været i løbe tid for ca.14 dage siden, hun er nu blevet mere sky og kommer ikk rigtigt når man kalder på hin mere vi ved at han er blevet paret da det var vorges ejen hankat der gjorde det så ville lige høre ad om der er nogle der ved hvorfor hun er blevet mere sky da det ikke liner hin sidst hun var med killinger var hun blevet meget mere kælen og gik os i røven hele tiden og ville ikke stoppe med og ville putte

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid
  • #1   26. okt 2013 Måske er hun syg?

• #2   26. okt 2013 Må tilstå at jeg ikke har et svar, da jeg altid har haft hankatte.
    Men imens de er i løbetid så er de jo nærmest "liderlige", så tror du ikke bare at hun har fået styret sine lyster?

Tror du ikke at det er ved at være på tide at få hende neutraliseret, du skriver at det er kuld nr. 2 og hun er ikke særlig gammel - og killingerne skal jo også afsættes til gode hjem...

• #4   26. okt 2013 hun er 4 år nu og det over et år siden hun kom af med de andre killinger og de kom til nye gode hjem hvor de har det godt
    og siden da har hun jo så været meget kældne og det er så stoppet lidt nu efter han har været på hin og de er bække indekatte

• #6   26. okt 2013 lyder til du er katte hader og det bryder jeg ikke om det er min beslutning og sådan er det

• #7   27. okt 2013 Nadia:
    Her vil jeg bakke Momo op!
    Vi (altså også jeg) er ikke kattehadere, men det er hammer-synd for din kat at den skal fungere som fødemaskine - for din skyld!

For hun - samt din hankat tager ikke skade hverken fysisk eller psykisk af at blive neutraliseret.
    Tværtimod!
    Men når du har en fertil hankat, så fatter jeg ikke at du kan holde stanken ud af hans strinteri - for det er jo ganske naturligt at han skal vise hvad han kan for sin elskede smiley
    Der er huskatte nok der trænger til gode hjem, men jeg vil håbe for dig, at du stadig kan afsætte dem og at du evt. også har råd til et kejsersnit søndag aften efter 20 = nattakst!

• #8   27. okt 2013 Jeg ELSKER katte (som alle andre herinde) og fatter simpelthen ikke at du vil lave flere unger når internaterne er så propfulde at de er nødt til at sige nej til at modtage flere...
    Jeg siger ikke at dine killinger ender på internat men at hvis du får 8 killinger, som bliver afsat til dejlige hjem tager det pladsen fra 8 internat katte der er desperate efter en kærlig familie at bo hos.
    Efter min mening handler det om at se på det store billede.

Kommentér på:
hjælp min kat er blevet mere sky efter løbetid

Annonce