1.219 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

louise p
louise p
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

min maine coon opfører sig mærkeligt min maine coon opfører sig mærkeligt

Min 2, 5 årige hun kat som er halv main coon og halv huskat er begyndt at opfører sig mærkeligt.
Jeg har 1 stor bamse and og 1 falsk pelstæppe som hun er begyndt at massere og samtidig trække sin numse lidt under sig og så nærmest vibrere med bagdelen og hvis jeg røre eller skubber lidt til hende for a få hende til at stoppe, miaver hun og bliver sur...
Hun har gjort det en gang imellem de seneste par måneder..
Håber nogen har ideer til hvad hun har gang i.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min maine coon opfører sig mærkeligt
  • #2   13. nov 2013 Det gør Lady også hun humper også bare med vores maver når hun tramper rundt på os og massere så bliver hun efter lidt tid helt fjern i blikket og gør det samme begunder at humpe.. ...

Har altid syntes det var lidt komisk ... smiley

• #4   13. nov 2013 Min er neutraliseret det var hun da vi fik hende og hun har altid gjort det...

• #7   13. nov 2013 Jeg kender jo ikke hele situationen "derhjemme i det lille hjem", men hvis hun er blevet steriliseret list for sent kan hun også finde på dette. Helt typisk reaktion for hunkatte. Min fine lille tøs gjorde det da også før hun blev steriliseret. Hun gør intet lignende mere. Hun opfører sig som en steriliseret hunkat "burde". Men ja hvis det var lidt for sent, kan hun godt finde på at tro, at hun stadig kan få killinger. Så går hun i en form for "falsk brunst". Men det kan også sagtens have noget at gøre med de andre misser i hjemmet, hvis i da har nogen? Deres alder osv.;)

• louise p
    louise p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #8   13. nov 2013 Ingen af dem er fixet og det er først er de seneste måneder hun har gjort det og hun gør det både når hun er i løbetid og når hun ikke er så jeg troede hun var blevet tosset smiley men godt at høre det er normalt smiley

• #9   13. nov 2013 Så lyder det til, at du må en tur til dyrlægen, så kan de blive tjekket for sygdom og blive neutraliseret, om det hjælper på adfærden ? Ved jeg ikke, men det vil give mere ro på dine katte

Kommentér på:
min maine coon opfører sig mærkeligt

Annonce