1.738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Hjælp om kat Hjælp om kat

Hejza alle , min kat har Brækket pote to steder men hun ligger meget som på billede jeg vil hører om hun må ligge på ben/pote som hun gør på billede ????

Jeg vil bare gør alt hva jeg kan så hun ikke har ondt ,

Jeg takker mange gange med det sammen

P's jeg ønsker jer alle en god dag

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp om kat
  • #1   1. nov 2014 Jeg tvivler på om hun ville ligge sådan, hvis det gjorde ondt... Mon ikke hun ligger sådan fordi benet er mindst i vejen på den måde?

• #2   1. nov 2014 Det er det min mor også tror men jeg er bare usikker , jeg vil bare gør alt rigtigt ,

• #3   1. nov 2014 Hun ser ud til at være godt bundet ind, så er ret sikker på at det ikke gør ondt når hun ligger sådan smiley

• #4   1. nov 2014 Er hun også fordi det først fik hun det af ind for en time så dyrlæge lavet det på en anden måde ind først gang

• #5   1. nov 2014 Stakkels misling, så er hun nok trist smiley

• #6   1. nov 2014 Det var i torsdags men hun er glad nu og hun er mere rolig nu hun ved de andre af mine katte lad hende være ,

• #7   1. nov 2014 God bedring til den uheldige mis smiley ved du hvad der er sket med hende smiley

• #8   1. nov 2014 Takker mange gange , Jeg tror hun er faldet ned af taget

• #9   1. nov 2014 Øv.. Stakkels klatremis smiley

• #10   1. nov 2014 Ja meget , men hun har det godt udover det ,

• #11   1. nov 2014 DEt er dejligt at høre smiley men hvor ser hun skrøbelig ud som hun ligger der med benet pakket ind smiley

• #12   1. nov 2014 Ja men som hun er skulle man ikke gør det er sket , det først hun fik på benet taget hun selv af og så ville hun op på bordet så men nu tager hun det mere rolig og sover meget , så skulle hun til dyrlæge og få nyt på ind for en time , men det er mange som siger jeg bare skulle aflive hende fordi det bilver 4500kr og fordi jeg ku. Har haft hende et par mdr men jeg er ligeglad , jeg elsker alle mine katte og de kommer først , jeg er kun mig selv

• #13   1. nov 2014 Det er fuldstændig sådan det skal være smiley Jeg ville gøre præcis det samme! Og jeg syntes det er ulækkert og uansvarligt at aflive et dyr man har anskaffet sig, fordi koster penge. smiley det er præcis sådanne mennesker der Ikke skal have husdyr..

• #14   1. nov 2014 Ja rigtigt , Min mor har snakket om og få hund eller kat men det er hun ikke sikker på hun vil nu mere , fordi det er mange penge man kan kom af med ,

• #15   1. nov 2014 Ja det skal man lige medregne når man skaffer et dyr smiley men der er det jo super godt at have en forsikring, .. Så er det immervæk ikke Helt lige så dyrt smiley men med mad, legetøj, dyrelæge, aktiveringslegetøj, godbidder, osv osv så løber det op smiley

• #16   1. nov 2014 3 er mine katte er katteforsikring og de andre 3 skulle bilve det til marts når de skulle Sterilisering, jeg ved godt nogle mener det er dumt og Sterilisering dem så senere men en af mine 3 katte som skal Sterilisering er under 2 kg i nu og jeg vil ha dem 3 alle sammen tid ,

• #17   1. nov 2014 nusseplet hun ser ud til og ha det godt

profilbillede
  • #18   1. nov 2014 ved ikke hvordan hun har brækket det men min dyrlæge sagde at min måtte hoppe op alt det han ville og han skulle nok selv beskytte benet, det "eneste" han ikke må er at hoppe ned... men de må ligge på alle de måder de vil...du skal bare holde øje med at hun spiser og drikker og går hun på benet med forbindingen så hold øje i det at hun pludselig ikke bruger benet længere...hvis hun ikke spiser længere,.... hvis hun gemmer sig... eller hvis hun bider for meget i forbindingen det er tegn på at noget er galt...vores blev opereret pga bruddet var slemt, og 3 dage efter begyndte han at ville gemme sig væk og det begyndte at bløde og han bed i forbindingen hele tiden så afsted det gik til dyrlægen og det var hævet op og forbindingen sad ikke godt længere og der var gået betændelse i såret pga der ikke var plads nok inde i forbindingen også derfor det blødte... så dyrlægen var glad for at vi reagerede så hurtigt så han fik en ny forbinding og har haft den på siden da og skal til kontrol på fredag.. så kend din kat og se efter tegnene på at der er noget galt.

profilbillede
  • #19   1. nov 2014 Hun spiser og drikker men hun ligger under sofa meget det er fordi jeg har 5 andre katte og hun vil sov meget , men det er også kun 3 dage siden og hun var til dyrlæge i torsdags 2 gange og hun prøver ikke og få det af mere , og. Hun tager hende pille , så tror ikke det er noget galt ,

• #20   1. nov 2014 Og mange gange tak , smiley jeg vil bare gør alt rigtigt for hende og hun sover hos mig om natten men hun kan selv kom op og ned af min seng ,

• #21   1. nov 2014 nej bare hold øje det er det eneste jeg kan sige ... ches gik omkring og spiste også da vi ringede til dyrlægen mandag aften og hun var meget i tvivl da hun mente han ikke burde gå rundt på det hvis det var galt som vi sagde.. men tirsdag morgen da vi kom ind med ham måtte hun give os ret i at det var ikke godt og at den skulle skiftes smiley men min er jo også blevet opereret, det ved jeg ikke om din er ? eller om det bare er forbinding på? Men Ches bed heller ikke i den han slikkede sig hudløs i kanten af forbindingen, så det er helt sikkert forskelligt fra kat til kat... ifølge vores dyrlæge havde hun ikke set en kat gå rundt på så stram en forbinding som Ches havde ... og nej det er ikke for at skræmme dig, jeg selv blev bare lidt skræmt over hvor slemt det var i tirsdags da der blev åbnet op for forbindingen igen så ved nu at observere dem og hold godt øje med og der sker ændringer smiley

• #22   1. nov 2014 Min er kun forbinding fordi det er kun Brækket pote to steder , så ikke benet

• #23   1. nov 2014 Fordi forbinding går over ryggen og under mave er fordi hun fik det først af ,

• #24   1. nov 2014 Og jeg er meget ked af det er sket for din mis , jeg kan ikke li når det sketer noget med dyr , smiley

• #25   1. nov 2014 min er også kun poten det er galt med men han har fået knoglerne skubbet op ad så det skulle opereres og sættes pinde ind i marven for at få det til at gro sammen igen, og ja jeg er heller ikke glad for at hører om skader på dyr..men jeg tror i dit tilfælde at det nok ikke er så stor en risiko for at det skulle gå hen og hæve på samme måde som ved Ches.. god bedring med hende og det ser ud til du er opmærksom på hende så det skal nok gå alt sammen smiley her kan du se at det er de to "mellembens knogler" det er galt med ved Ches men han kommer sig 100 procent smiley god bedring med hende, det skal nok gå alt sammen

profilbillede
  • #26   1. nov 2014 god bedring til din også og min var det ikke så vildt som din ,

• #27   1. nov 2014 det er jeg glad for at høre smiley jo mindre besværlig brud jo bedre smiley også heler hun nok også hurtigere smiley

• #28   1. nov 2014 Håber jeg men hvor meget skal du gide for det ??? Og hvor tid sagde din dyrlæge det kunne gå for den få det af

• #29   1. nov 2014 jeg bor i Belgien så priserne er måske ikke helt som i dk men jeg er indtil nu omkring 6000 danske kr. jeg har fået røngten 2 gange, en operation og fået forbindingen lagt om og det i alt er så 5 dyrlæge besøg...så det er ikke billigt at være katte ejer smiley men ja min han vil komme sig 100 procent og så kan vi jo sige at han er en robokat smiley da han nu altid vil rende rundt med stål i poten (her er billedet af hvad de har lavet) og han skal til kontrol nu på fredag da er det to uger siden han blev opereret og så igen den 21 nov, da er det 4 uger siden operationen og der skulle forbindingen gerne af og nyt røngten skal tages, og så må han stadig ikke hoppe ned af ting i 8 uger efter det og så skulle alt være som det plejer igen smiley men i de 12 uger må han ikke komme udenfor smiley

profilbillede
  • #30   1. nov 2014 Jeg skal af med 4500kr i alt vis alt går som det skal

• #31   1. nov 2014 tjahh det koster at have børn og dyr smiley

• #32   1. nov 2014 Ja rigtigt men jeg har kun katte , men jeg har 6 katte , men jeg har en god mor som hjælper mig vis det skulle gå helt galt , men du har mere ind en kat eller hva

• #33   1. nov 2014 ja jeg har to katte alt i alt og 2 børn smiley

• #34   1. nov 2014 Oka hvordan tager de det med katten

• #35   1. nov 2014 de to katte har altid været gode venner, så de tager det stille og roligt...den som er herhjemme hilser bare når den anden kommer hjem fra dyrlæge af og det er det... dog er der lidt mere kalden om natten da de ikke kan være i samme rum (lader ches være i et rum for sig selv og uden ting han kan hoppe op og ned fra når vi sover/ikke er hjemme) men alt i alt tager de begge det meget med ro smiley

• #36   1. nov 2014 Det er dejligt og hører men her er det ikke altid lidt men i nat har hun sovet hos mig og håber hun bilver ved med det men kan godt mærke hendes sted mor er urolig for hende , men ellers går det også godt her ,

• #37   1. nov 2014 Lige taget , og hun har lige spist

profilbillede
  • #38   1. nov 2014 Undskyld det er dårligt billede

• #39   1. nov 2014 Nurh bette pus da! smiley Kender en kat som ligger sådan tit, er sikker på at det ik gør
    ondt smiley God bedring med hende smiley

• #40   1. nov 2014 Takker , smiley

• #41   3. nov 2014 Hejsa ! Hvis hun selv ligger sig sådan, skal du bare lade hende gøre det, det skeer der ikke noget ved. Hun ligger sig ikke på det hvis det gør ondt. Godbedring med din skønne kat ??

• #42   3. nov 2014 Takker , og hun har der meget beder , men hun gå/løber sketer det noget ved det , hun gør det kun lige når man skal ha pille i hende eller når de andre slås med hinanden tæt på hende

• #43   4. nov 2014 Hun må gerne gå på det, men du skal jo ikke lukke hende ud. Hvis katten er glad og løber rundt er det ok, det er os mennesker der er så pylrede, hun ved jo ikke foden er brækket, så hun opfører sig som hun plejer og det er ok. Det fik de også lovtil da jeg for mange år siden arbejdede hos en dyrlæge.

• #44   4. nov 2014 Hun kommer ikke ud , og hun har det også godt og jeg er ikke urolig for hende mere ,

Kommentér på:
Hjælp om kat

Annonce