493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Dansk kat fundet i Norge Dansk kat fundet i Norge

Ved ikke om det er den rigtig tråd jeg skriver i.
Men tænkte at hvis der nu var nogle der kunne genkende katten, så kunne dens liv måske skånes!
Stakkels misser, håber da de finder dens ejer!

http://www.bt.dk/article/20090225/nyheder/90225054/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk kat fundet i Norge
  • #1   25. feb 2009 Ja den ser nemlig noget forhutlet ud.. tænker også at den må da have været væk noget tid for at blive dehydreret og afmagret.. Man kunne være bange for at nogle bare har sluppet den fri for at komme af med den. Jeg håber det ikke, håber den da dens mor leder efter den!

• #2   25. feb 2009 Ak ak, hvad er en chip værd, hvis den ikke er korrekt registreret smiley Håber at dyrlæger og internater i nærheden af Hirtshals bliver kontaktet, det kan være, at ejeren har efterlyst den der...

(Jeg kigger straks DBs efterlysninger)

• #3   25. feb 2009 Jamen, hvorfor prøver de ikke at give den væk til nogen gratis, hvis ejerne ikke kan findes? Der er vel altid nogen der vil have sådan en sød charmetrold smiley Jeg havde gerne taget ham, hvis jeg var i nærheden - stakkels misser smiley

• #4   25. feb 2009 Tak Tinka D, det er sødt af dig.

Måske der er en slags regel om det i Norge?? Jeg ville da også mene at sådan en lille lækker missekat må kunne gives væk til en god familie.

Stakkels lille pus! Jeg har sendt den ca. 1000 kærlige tanker siden jeg fandt artiklen! Håber det hjælper smiley smiley

• #5   25. feb 2009 Jeg har søgt i efterlysninger i Nordjyllands Amt - der var den ikke smiley
    ikke til at vide om nogen bare er blevet træt af den ... og har smidt den af... eller hvad pokker der er sket.
    Herdis **Jamen, hvorfor prøver de ikke at give den væk til nogen gratis, hvis ejerne ikke kan findes?**
    Der stod i artiklen, at hvis de ikke fandt ejeren ELLER et nyt hjem ville den blive aflivet. (synes dog nok at én uge er for lidt tid)

• #6   25. feb 2009 Ja en uge er altså ikke meget.. Man kan da kun håbe der er en der ser artiklen og forelsker sig i missen, hvis ikke de kan finde ejeren! Øv det er altså bare trist når sådan noget sker!

• #7   25. feb 2009 er ingen regler for det i norge så vidt jeg ved, så vil tro det er fordi katten ikke er norsk og de bare fyrer noget af for at finde ejeren hurtigst mulig.
    Kommer selv fra norge så tror ikke helt på det der *g*
    Prøver at få fatt i min moster som bor i bergen og ser om hun ikke kan gøre noget for den :O)

• #8   25. feb 2009 Det ville da være super Renate B. Lad os hører hvordan det går!

• #9   25. feb 2009 Tror altså ikke man taget en kat med til Norge for at komme af med den. Så tvivler lidt på det er med vilje. Tror mere den har måtte været stukket af, også ved ejerne måske bare ikke hvd de skal gøre.

Hvis de har haft kørt igennem sverige, er det jo en heldves balade og dyr at få katten med ind i landet, (ved ikke hvordan det er i Norge), men de kan selvf havde smulet den. men tvivler altså bare på man gider slæbe en kat med på så lang en rejse hvis det bare er for at smide den ud, og ikke gider den mere.

• #10   25. feb 2009 Kan vel også være en der har haft købt katten i danmark i sin tid. Eller en dansker der bor i norge hvor den er stukket af.
    Hvis den så er udekat, er det jo ikke sikkert de har tænkt så meget over den lige var væk i nogle dage, er jo meget normalt for katte.

• #11   25. feb 2009 Åh den stakkels mis.. Håber vireklig at de finder ejeren eller en der vil ha den.. Der ser virkelig ud til og være en dejlig kat..

• #12   26. feb 2009 åh nej. stakkels mis smiley håber at de finder et hjem til den eller at ejeren kommer og henter den, det ville da være synd at aflive den , den er da vildt kær, jeg havde taget den hvis jeg var i nærheden...

(håber det bedste for den bette mis)

• #13   26. feb 2009 Ejerne (et dansk par, der er flyttet til Norge) er fundet smiley

• #14   26. feb 2009 årh, hvor er det dejligt at høre smiley

• #15   27. feb 2009 Åhhh hvor er det dejligt! Det gjorde ige min dag 1000 gange bedre!

Kommentér på:
Dansk kat fundet i Norge

Annonce