544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

"vildkatte" "vildkatte"

ville lige hører jer her inde, kan det lade sig gøre at fange så kaldte vildkattekillinger ???
De går ude hos min svigerfar, og han fodre dem udenfor. Missemor er der også, og mange af hendes større killinger kommer der os og får mad.
Vil skyde på killingerne er en ca 12-14 uger.

Eller vil i bare lade dem være og rende rundt der ude ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "vildkatte"
  • #2   7. jan 2010 det var os noget af det jeg havde i tankerne. Grunden til han begyndte at fodre dem var at missemor, var meget meget tynd og hende der havde den fodrede hende ikke.
    Men jeg vil lige kigge på det med inges kattehjem evt.

Ja er godt klar over at det kan være farligt at prøve at "fange" dem, har arbejdet mig lige så stille ind på dem her de sidste mdr.
    Skla os der ud imorgen.
    Missemor er jeg den eneste der har kunne røre hun løber når det er andre.

• #3   7. jan 2010 de har en karport hvor der ligger gamle ting og gammel isolering, pluds nogle andre skure de kan søge læ i.
    Så der er masser af putte steder smiley
    Ja det er synd at folk anskaffer sig en kat, også ikke helt gider den alligevel.
    Men vil prøve at hører inges kattehjem hvad jeg kan gøre, mere ind det jeg gør og min svigerfar gør smiley

Kommentér på:
"vildkatte"

Annonce