852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp!! Forstuvet eller brækket? Hjælp!! Forstuvet eller brækket?

Hjælp.. Min ene killing på 5 uger hoppede ned fra sofaen her i
Eftermiddages og nu vil han ikk rigtig støtte på bagbenene altså nogen gange vil han og andre gange vil han ik og han piver når man vil ha ham til at gå eller hvis man rør ved det:( skal jeg vente og se tiden an eller skal han til Dyrelæge med det samme?? Er lidt i tvivl da han jo godt kan støtte på benene nogle gange:(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! Forstuvet eller brækket?
  • #2   2. maj 2012 Okay tak for svaret. Men han går noget bedre på det nu men stadig lidt svært ved at støtte på det engang i mellem:( så tror bestemt ik det er brækket. Men selvfølgelig skal det tjekkes.

• #3   2. maj 2012 Okay det var dejligt håber os kun at det er forstuvet. Kan desværre ik komme i kontakt med vores Dyrelæge, men skal ind med ham i morgen tidlig så håber på det bedste han ligger og sover nu og han har lige spist og været på kattebakken, så helt slemt tror jeg ik det er:) men tak for svaret Heidi smiley

• #4   3. maj 2012 Så har vi været ved Dyrelæge og heldigvis var det kun slaget han har haft ondt af så det var ik brækket eller forstuvet. Så nu er vi alle glade:))

Kommentér på:
Hjælp!! Forstuvet eller brækket?

Annonce