880 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Fra bolig kat til staldkat Fra bolig kat til staldkat
Hejsa alle sammen.
Jeg står i den kedelige situration, at vi ser os nødsaget til at komme af med to af vores katte da jeg har fået allergi. Problemet er bare, at de to af kettene, har en meget dårlig vane med at tisse og enkelte gange også skide i og på alt. Såååå, hvordan skal man kunne omplacere sådan en kat. Så tænkte jeg. Kan en 9 og 10 årig kat gå fra at være alm huskat, der både har været inde og ude frit, klare sig som staldkat? Ellers kan jeg ikke se, hvad vi ellers skal gøre......
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Og hvis du har allergi, er det heller ikke nok at komme af med to af kattene?
Er kattene neutraliserede?
Hvor mange katte har I?
Og hvor mange kattebakker har I til dem?
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6
Der er en kattekasse til vær, og de kan frit gå ud og ind. Jeg er godt klar over, at der er en grund til de gør det, men jeg kan jo ikke få nogen til at tage dem, hvis jeg ikke kender årsagen.. Derfor lyder spørgsmålet, om de ville kunne klare sig som staldkatte, da jeg måske har en løsning der.
Jeg behøver ingen lektioner i hvorfor og hvordan, pointen er, jeg gerne vil finde et godt hjem til dem, da jeg ikke kan ignorere min allergi mere.....
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
sep 2011
Jeg har undersøgt med lægen om jeg kan blive vaccineret, men det er ikke en mulighed, da der er mange andre ting i vaccinen jeg heller ikke kan tåle.
Jeg takker meget for jeres input. Jeg har ikke tosse travlt, men der skal selvfølgelig tages en beslutning.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
På gården, hvor min pony står, har de også haft katte, og de kunne frit gå ind i rytterstuen, hvor deres mad, vand og "senge" stod
nov 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 240
sep 2011
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
forstår dit problem, men selvom jeg også selv er imod aflivning, så har man da en hvished om at de har det godt...
sep 2011
Fra bolig kat til staldkat