298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Til tjek hos dyrlægen Til tjek hos dyrlægen

Med sesse i dag..... det er jo 10 dage siden hun blev neotraliseret.... hun har jo været på pennecelin fordi hun har pillet i det en udvendige sting der var... så nu er jeg spændt på om hun er helt fit for fight.... men hun virker som om hun aldrig har haft det bedre og hun er begyndt at lægge lidt af bengal tenperamentet af sig... hun er blevet lidt mere kontakt søgende og kan godt holde ud at blive båret i mere en 30 sek....

Er der nogen af jer der har erfangeringer med neutraligseret hun katte og deres temp, sker der det samme som med han katte elle bevare hun kattene deres oprindelige sind....??

Naja

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til tjek hos dyrlægen
  • #1   14. sep 2006 Jeg kunne da mærke på Loui at der var sket noget.
    Han blev mere kontaksøgende, og lidt mere fjollet :s
    Men klart en forandring..

• #2   14. sep 2006 Ja det er jo det med han katte.... de skifte meget ofte sind... toulouse gik fra at være en ikke kæle mis til en over kæle mis...... men jeg ved ikke om hun katte gør det samme...

Naja

• #3   14. sep 2006 Min mor har haft mange hun katte, men kun én af dem blev neutraliseret, og hun blev da også kælekat, og fik de mærkeligste vaner :s

• #4   14. sep 2006 ok... jeg ville da ikke have noget i mod hun lagde lidt af sit bengal temp af sig.... hun er meget selvstændig og meget bestemt om hvad hun vil og ikke vil.... og det ville da være dejligt hvis hun blev lidt mere med gørlig og lidt mere kontakt søgende.... og det er jo allerede sket lidt... ville også være super for på udstillingen fik vi jo af vide at hvis hun ikke blev lidt mere med gørlig var hun ikke egnet til udstilling.... såe....

Naja

• #5   14. sep 2006 Min erfaring er så at der lige går et par dage, måske lidt over 1 uge, før de ændre sig.

De skal jo lige finde ud af oppe i hovedet hvad der er sket smiley

• #6   14. sep 2006 Har du været til dyrlægen endnu? Og hvad sagde han/hun? smiley

Min erfaring med neutralisering er at de ændre deres temperament og kropsform.. De bliver mere medgørelige, nusseglade og kontaktsøgende.. Hvis det er killinger så begynder de at vokse helt vildt i højden og i bredden (ikke fedme), og hvis de er voksne, så vokser de en smule, men det kan også tit være de bare stiger i vægt..

• #7   14. sep 2006 nej jeg skal først være der oppe kl fire.... så jeg er stadig på job.... men jeg tror da det er som det skal være(Håber+++)

Ja det var jo det der skete med mad flade lille toulouse.... han blev jo lidt vamset på mavsen.... men han er jo på kur nu så han kan blive en star på udstillingen i hillerød
    (I Wish).....

Naja

• #8   14. sep 2006 Ok, du må lige skrive hvad dyrlægen siger så smiley

Jaaaa, han skal da nok blive en star i Hillerød smiley

• #9   14. sep 2006 Jeg skal nok skrive hvad de siger.....

Man kan da have lov at håbe... men er nu bange for han ikke taber sig helt nok... det er super svært at holde øje om der sker noget når man kun har en bade vægt... nogen fif...??

Naja

• #10   14. sep 2006 Jeg har også kun en badevægt, når de vejer over 2 kg.. Og det er først når de har tabt sig mere end 100 gram at det kan ses..

• #11   14. sep 2006 ok.... håber bare det lykkedes.....

Naja

• #12   14. sep 2006 Så er vi kommet hjem fra dyrlægen.... og det var bare helt som det skulle være... der var stadig et lille sår men det var pga der var et at stingende der stak ud lige der.... så jeg er bare vildt glad for jeg var jo lidt nervøs om det nu skulle tage længre tid pga at hun havde pillet i det.....

Dyrlægen synes det var helt utroligt at hun alrede tonsede rundt og legede som om hun aldrig havde blevet neutraliseret....

Tak fordi i har hjulpet mig igennem med alle mine spørgemål....

Naja

Kommentér på:
Til tjek hos dyrlægen

Annonce