267 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud) HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud)
min mor blev akut indlagt i går... jeg bor i århus hun bor i haderslev hun er så indlagt i århus... Hun kender ikke rigtig nogen i haderslev der kunne passe hendes kat så jeg kørte ned efter ham i går,
Men han er vant til at komme ud og det kan han ikke her... Han skriger og skriger hele tiden.. Hvad kan jeg gøre?
Han spiser ikke
0 synes godt om
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
han er et sted han ikke er vant til, men tilbyd ham noget lækkert,men selvfølgelig savner han sin mor...
God bedring med din mor..
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 18
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
Men håber min mors kat snart kommer frem han skriger ikke lige nu, så det tyder jo på han har fået lidt ro
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Puh, hvor belastende. Sådan nogle ¤#&¤"%/¤%"¤%¤.
Ja, du må væk derfra! forhåbentig har du boet der så længe, at du har fortrinsret til bolig i en anden afdeling.
Nå men det handlede om din mors stakkels kat. Han er vel kastreret?
Jeg tvivler på, at det vil have særlig effekt med noget der lugter af din mor. Men det skader jo ikke at prøve. Da jeg overtog mine katte, fulgte der også et par brugte T-shirts med fra tidligere ejer, og mine katte interesserede sig overhovedet ikke for dem.
Anskaf i stedet en Feliway. Forhåbentlig kan det bringe ham lidt til ro.
Og de vaner han har med mad og vand, synes jeg bare du skal lade ham beholde. Jeg håber han snart begynder at spise. Lad ham have ro, og tilbyd ham hamburgerryg og hvad han ellers har af livretter.
Håber det kommer til at gå. Og at din mor snart bliver rask.
HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud)