267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud) HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud)

min mor blev akut indlagt i går... jeg bor i århus hun bor i haderslev hun er så indlagt i århus... Hun kender ikke rigtig nogen i haderslev der kunne passe hendes kat så jeg kørte ned efter ham i går,
Men han er vant til at komme ud og det kan han ikke her... Han skriger og skriger hele tiden.. Hvad kan jeg gøre?
Han spiser ikke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud)
  • #1   19. jul 2008 Du må IKKE lukke ham ud...
    han er et sted han ikke er vant til, men tilbyd ham noget lækkert,men selvfølgelig savner han sin mor...
    God bedring med din mor..

• #2   19. jul 2008 han kan heller ikke komme ud jeg bor på 1. sal ... Men skal op og besøge min mor senere så får jeg en bluse med hjem som lugter af hende ville det hjælpe

• #3   19. jul 2008 louise.. Det er min mors kat og kan ikke forkæle ham på sammen måde han er jo vant til at få et glas vand på natbordet ved siden af hendes flaske vand når man skal sove og ikke at forglemme at han skal have to stk hamberryg hver morgen... Når han får dåsemad putter hun ekstra vand i så hun er sikker på han får vand, har prøvet at forklare hende at det består af 82% vand, men nej det skal jo også moses for ham...

• #4   19. jul 2008 Missemor .tusind tak det er bare svært når han gemmer sig, menn hentede ham jo også lige i går.. Men kunne godt nok have kvalt ham i nat, for han sagde ikke noget hele dagen i går men selvfølgelig skal det jo også være om natten man skriger... MINUS ER SÅ BARE MAN IKKE MÅ HAVE KAT HER.. bOLIGFORENINGEN VED GODT JEG HAR TO MEN DET SER IKKE SÅ GODT NÅR DET ER KATT SIGER DET.. mEN DET HJÆLPER IKKE NÅR MAN SÅ FÅR EN SKRIGEHALS IND SÅ ALLE BLIVER IRRITERET AF DET

• #5   19. jul 2008 uos har lige slået caps lock fra

• #6   19. jul 2008 Missemor .dejligt. for de har sagt de er ligeglad med at ejeg har 2 katte da de er rolige... Min mimmika er jo mor til min mmors kat. Det er bare træls at dyre verden og menneske vereden ikke er den samme, så kunnne han jo få lidt tryghed der

• #7   19. jul 2008 nej overhovedet ikke heldigvis men er også ved at flytte for det er ved at blive en ghetto heroppe og må tit råbe ud af vinduet fordi de somalier der bor nedenunder kaster sten efter min katte hvis de sidder i vinduet

• #8   19. jul 2008 gør jeg også. for vi har også dørtlf hvor jeg bor men det fatter de heller ikke for de sætter noget i døren så den ikke kan låse leger på opgangen kl 24 hver aften i hverdagene, så skal bare væk herfra..

Men håber min mors kat snart kommer frem han skriger ikke lige nu, så det tyder jo på han har fået lidt ro

• #9   19. jul 2008 ** må tit råbe ud af vinduet fordi de somalier der bor nedenunder kaster sten efter min katte hvis de sidder i vinduet**

Puh, hvor belastende. Sådan nogle ¤#&¤"%/¤%"¤%¤.
    Ja, du må væk derfra! forhåbentig har du boet der så længe, at du har fortrinsret til bolig i en anden afdeling.

Nå men det handlede om din mors stakkels kat. Han er vel kastreret?

Jeg tvivler på, at det vil have særlig effekt med noget der lugter af din mor. Men det skader jo ikke at prøve. Da jeg overtog mine katte, fulgte der også et par brugte T-shirts med fra tidligere ejer, og mine katte interesserede sig overhovedet ikke for dem.
    Anskaf i stedet en Feliway. Forhåbentlig kan det bringe ham lidt til ro.

Og de vaner han har med mad og vand, synes jeg bare du skal lade ham beholde. Jeg håber han snart begynder at spise. Lad ham have ro, og tilbyd ham hamburgerryg og hvad han ellers har af livretter.

Håber det kommer til at gå. Og at din mor snart bliver rask.

Kommentér på:
HJÆLP (Passer kat der er vandt til at komme ud)

Annonce