Hvad skal jeg gøre ? Hvad skal jeg gøre ?
Godmorgen
Nej afsluttede lige min ellers gode nattevagt med en overfuser af en kollega ikke fedt her kommer lige den indviklet historie
Vi holdte julefrokost i lørdags det var mega sjovt og hyggeligt alle drak (undtagen en) og vi dansede spiste og havde det sjovt der var 2 lad os kalde dem barbie og ken som dansede rigtig tæt rigtig meget og med hænderne på røven (de er begge gift) nå men det var jo julefrokost og sådan er det jo !
Men så da vi mødte ind fredag begyndte ham der ikke drak at fortælle om det jeg havde faktisk glemt det, vi sad 4 og grinte lidt af det hele for det var lidt komisk og der var blevet drukket alt for meget snaps
Men så i dag da jeg er færdig og er ved at skifte tøj kommer barbie op i baderummet og overfuser mig på det groveste fordi jeg spreder rygter om hende/ dem på vores hold og et andet ! Men det har jeg ikke ja vi grinte af det men det var ikke mig som fortalte om det ja det andet hold vidste det fordi en derfra var os ude på den kro og spise så det havde han fortsæt om men hun er helt sikker på det er mig som går og spreder de rygter især på det andet hold fordi der arbejder min bedste veninde! Men vi havde så slet ikke snakket sammen før jeg mødte på job igår
Nu er det jo så problemet kommer skal jeg konfrontere hende med at det ikke er mig (jeg fik slet ikke mulighed for at forsvare mig selv imorges ) eller skal jeg lade det glide ud i sandet ? Jeg fik lige slynget i hovedet af barbie at hele mit hold er træt af mig og griner af at jeg er en af dem som har fået en fyreseddel pga nedskæringer ! Syntes bestemt ikke det er fedt det her og glæder mig bestemt ikke til at sku på job i nat
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 63
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Tog min mors råd og lod lorten tørre som hun så pænt siger
Susan nej bliver ikke fornærmet spurgte jo
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Hvad skal jeg gøre ?