372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvad skal jeg gøre ? Hvad skal jeg gøre ?

Godmorgen smiley
Nej afsluttede lige min ellers gode nattevagt med en overfuser af en kollega ikke fedt her kommer lige den indviklet historie smiley

Vi holdte julefrokost i lørdags det var mega sjovt og hyggeligt alle drak (undtagen en) og vi dansede spiste og havde det sjovt smiley der var 2 lad os kalde dem barbie og ken som dansede rigtig tæt rigtig meget og med hænderne på røven (de er begge gift) nå men det var jo julefrokost og sådan er det jo !

Men så da vi mødte ind fredag begyndte ham der ikke drak at fortælle om det jeg havde faktisk glemt det, vi sad 4 og grinte lidt af det hele for det var lidt komisk og der var blevet drukket alt for meget snaps smiley

Men så i dag da jeg er færdig og er ved at skifte tøj kommer barbie op i baderummet og overfuser mig på det groveste fordi jeg spreder rygter om hende/ dem på vores hold og et andet ! Men det har jeg ikke ja vi grinte af det men det var ikke mig som fortalte om det ja det andet hold vidste det fordi en derfra var os ude på den kro og spise så det havde han fortsæt om men hun er helt sikker på det er mig som går og spreder de rygter især på det andet hold fordi der arbejder min bedste veninde! Men vi havde så slet ikke snakket sammen før jeg mødte på job igår

Nu er det jo så problemet kommer skal jeg konfrontere hende med at det ikke er mig (jeg fik slet ikke mulighed for at forsvare mig selv imorges ) eller skal jeg lade det glide ud i sandet ? Jeg fik lige slynget i hovedet af barbie at hele mit hold er træt af mig og griner af at jeg er en af dem som har fået en fyreseddel pga nedskæringer ! Syntes bestemt ikke det er fedt det her og glæder mig bestemt ikke til at sku på job i nat smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre ?
  • #1   29. nov 2011 Jeg mener der er forskel på direkte at sladre og så grine lidt af noget. Hvis man til en julefrokost danser tæt og gramser lidt på en anden må man sgu også kunne tage lidt "drillerier" men hun har vel dårlig samvittighed.

• #2   29. nov 2011 Tror også, at hun reagerer lidt "skarpt" fordi hun måske er flov over det og er gået lidt i panik og så prøver hun måske bare at finde ud af, hvor kilden til snakken er så hun evt. kan sætte en stopper for det. Det er sikkert meget ubehageligt for hende, at have en fornemmelse af, at folk snakker og så måske ikke være helt sikker på hvad der bliver sagt, hvor mange det vil brede sig til osv. Så hun er nok mest ramt af dårlig samvittighed, hvilket så måske går ud over jer andre... Det bedste er sandsynligvis, at bare forholde sig i ro og forsøge at lade være med at blive personligt ramt / påvirket men selvfølgelig være klar til, at stille og roligt på en venlig men bestemt måde fremhæve, at det altså ikke er dig der har startet noget op, hvis hun fortsætter og går til direkte angreb på dig. Men ellers nok bare holde lav profil og tænke, at det er fordi hun selv er ramt, at hun reagerer med at "bide efter andre". Håber der falder ro over situationen smiley

• #5   30. nov 2011 Tak for jeres svar smiley
    Tog min mors råd og lod lorten tørre som hun så pænt siger smiley
    Susan nej bliver ikke fornærmet spurgte jo smiley men syntes nu der er stor forskel på at sidde og grine lidt af det der skete til julefrokosten og så direkte løbe med sladder smiley meeen lod hende være og tænkte at jeg bare ville lade det løbe ud i sandet smiley indtil jeg i nat hørte at hun går og spreder rygter om at jeg har været i seng med 3 af mine kollegaer hvilket jeg bestemt ikke har !! Det er jo en børnehave uden lige !!

• #6   30. nov 2011 Lad hende være sur og glide det ud i sandet. Så kunne hun jo bare have ladet være med at danse som en liderlig horebuk op af "Ken" hvis hun er gift og ikke vil have at folk tænker sit.

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre ?

Annonce