Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøver at skrive eksamen, svært når Bertram ikke giver lov :)
  • #1   10. apr 2013 ..

profilbillede
  • #2   10. apr 2013 Jeg er lidt tosset med den sims din computer står på. Hvor er den fra?

• #3   10. apr 2013 Da jeg skulle til eksamen sidste år, gav Mille op. Hun gad ikke hjælpe mig. smiley

Flot hanmis du har dig der smiley

profilbillede
  • #4   10. apr 2013 Heidi:) den er købt i IKEA så den ikke bliver varm på bordet smiley smiley

• #5   10. apr 2013 Tak TR, ja sjovt som de skal kravle i alt smiley

• #6   10. apr 2013 Hahaha Nidia: Bertram vil da bare have al opmærksomheden smiley

Det kunne jo også være han kunne hjælpe smiley

TR: Nåårrhh stakkels Mille, det var hårdt for hende sådan at skulle hjælpe dig med at læse til eksamen smiley fik du og Mille en god karakter? smiley

• #7   10. apr 2013 Heidi N*

Desværre tog min eksamens angst overhånd, og jeg gik nærmest helt kold under eksaminationen. Men, hvis Mille nu ikke var faldet i søvn, havde hun måske kunne berolige mig lidt. smiley

• #8   10. apr 2013 Glæder mig frygteligt til jeg skal læse til eksamen.. Så skal misserne nok hjælpe er jeg sikker på..

• #9   10. apr 2013 Glæder du dig ligefrem Cawani? Så må du meget gerne lige dele lidt af den glæde med mig. smiley
    Jeg glæder mig kun til 24-timers eksamener.

• #10   10. apr 2013 TR: Ja det kunne Mille da heller ikke være bekendt, hun skulle da ha holdt dine nerver i ro.. smiley smiley

Øv eksamens angst det kan ikke være sjovt, jeg har heldigvis aldrig lidt af det, jeg har så heller aldrig fået så høje karaktere, men min storebror var så sød at hver gang jeg skulle til eksamen og udrykt nervøsitet, så sagde han til mig: "husk du kan altid kun gøre dit bedste" så den sætning tænkte jeg altid på inden jeg gik til eksamen, og det gav mig en form for ro, for han havde jo ret, hvis man ydede sit bedste, så kunne man jo ikke gøre mere..

• #11   10. apr 2013 Uh, jeg glæder mig heller ikke da smiley
    men Jackson skal nok sikre mig en god karakter smiley

• #12   10. apr 2013 Heidi N*
    Ja, der var hun lidt en kujon. Men så kunne hun trøste mig, ved at minde mig om at min eksamen heldigvis ikke fortæller alt om, hvad jeg kan præstere her i livet. smiley

Men nej, det er ikke spor sjov. Jeg plejer at starte allerede om natten, med uro i hele kroppen så min søvn bliver spoleret og jeg vågner flere gange. Og så plejer min morgen ellers at gå med mangel på appetit og voldsom kvalme, som mange gange ender i at jeg må rende på toilettet 4 gange før jeg skal ud af døren.
    Normalt plejer det at drosle lidt af, når jeg endelig er igang derinde, men lige til den eksamen, der følte jeg de talte et helt fremmed sprog - det værste af det hele var, at det var Dansk A, jeg var oppe i. smiley

Har overvejet de der BETA-blokkere, eller hvad de nu hedder. Men jeg tyer simpelthen ikke til piller, med mindre det er livsnødvendigt. smiley

• #13   10. apr 2013 Øv for dig TR..

Men som du siger eksamener, viser nemlig ikke hvilken fantastisk person du er, og hvad du i virkeligheden kan præstere, og når først du har været på arejdsmarkedet i nogle år efter endt uddannelse, så er der ingen der bekymre sig om de karaktere, for så er det din erhvervserfaring der er vigtig smiley

Jeg kan godt forstå du helst ikke tyer til medikamenter, jeg har hørt at nogle har haft gavn af hypnose, men jeg skal ikke gøre mig klog smiley

• #14   10. apr 2013 Heidi N*
    Lige præcis. I sidste ende, så har det ikke meget at skulle have sagt. smiley

Jeg har faktisk prøvet sådan noget hypnose. Godt nok hvor man downloader en app, hvor en hypnotisør taler over en indspilning. Men det virkede desværre ikke så godt.

• #15   11. apr 2013 Det var lidt ironisk at jeg glædede mig til eksamen xD.. Men jeg glæder mig til det er overstået smiley
    Jeg er altid møg nervøs op til eksamen..

• #16   11. apr 2013 Cawani
    Nååå, jeg troede ellers lige. smiley
    Men ja, det er altid rart når det er overstået!

• #17   11. apr 2013 Haha, åååhhhh. De små missebørn. Freja ligger troligt her ved min side, imens jeg skriver moduleksamen. Lige nu sover hun godt nok så lang hun er, men ellers er det sjovt at sidde og taste på computeren, ligge sig oven på bogen, eller sætte sig ude i gangen og vræææææle... Lige indtil jeg kommer derud selvfølgelig og spørg "Hvad nu Frejs?" Så kigger hun på mig, løfter halen, siger "mjav mjav", og går ind i stuen. Når lige og sætte mig og skrive, og så starter det forfra igen. smiley
    Haha, de katte opdrager altså én godt! smiley

• #18   11. apr 2013 Så skønt med katte hygge smiley hvad skulle man gøre uden dem smiley

Kommentér på:
Prøver at skrive eksamen, svært når Bertram ikke giver lov :)

Annonce