Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode råd søges :-) (Killinger på kattebakke)
  • #2   13. okt 2008 killingerne er 4 uger nu og er stadig i kassen sammen med deres mor skal man sætte en bakke i kassen ?eller er det for tidligt ?og kravler de selv ud af kassen for at gå på bakken ?

• #3   13. okt 2008 Det gør de af sig selv - hvis de vel at mærke har mulighed for det, der er tilpas mange bakker, og kanterne på bakkerne er lave nok til, de uden besvær kan komme over.

• #4   13. okt 2008 tak for alle jeres svar tror jeg vil prøve det med indhegningen det havde jeg ikke lige tænkt på men tak alle sammen smiley

• #5   15. okt 2008 hmm jeg prøvede at sætte mine på bakken af og til, minhvornår de brugte den første gang ved jeg ik præsist det var bine der sørgede for at få dem der op. de har aldrig lavet noget ved siden af bakken.

jeg ved hun lavede en lille tår i den så snart jeg havde renset den, tror måske det var for at hjælpe de små

• #6   15. okt 2008 mine måtte heller ikke komme ud af deres indhegning før jeg var sikker på de vidste hvor bakken var, og hvor der ellers fandtes bakker :o)

og de var i indhegningen når jeg ik var hjemme så de ik lå og sov et sted, vågnede op og tissede et tilfældigt sted hehe

Kommentér på:
gode råd søges :-) (Killinger på kattebakke)

Annonce