{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat spiser brød og tomatsuppe????
  • #2   25. jul 2014 Ja da jeg har en kat der gladelig spiser salat, agurk og tomat, for slet ikke at tale om hendes store forkærlighed for tomatketchup smiley smiley
    Det er nu ikke noget hun får specielt tit men tigger hun og det er det vi spiser, så får hun en mikroskopisk smagsprøve i ny og næ smiley smiley


  • #3   25. jul 2014 Det er sjovt, vores vil ikke have andet end hendes vådfoder og tørfoder. Jo svinefars smiley ellers intet



  • #4   25. jul 2014 Sådan en kat har jeg også.. smiley

    Smilla gider stort set ikke andet end hendes vådfoder og så få kød/ fisketing, men hun er god til at tigge, og tilbyder man hende så noget så glor hun åndsvagt på en smiley
    Tøsen er et lille madorgel smiley :D smiley


  • #5   25. jul 2014 He he Smilla lyder nøjagtig som Tilde smiley Sådan, har du virkelig tænkt dig jeg skal æde det smiley smiley

  • #6   25. jul 2014 smiley :D smiley :D smiley :D smiley Jep, Smilla er bare så dum at hun bagefter fortsætter med at tigge smiley hun fatter ikke at det er det hun lige har fået tilbudt man står med smiley :D

    Det er primært når jeg smøre madpakke at hun tigger, og hun er begyndt på det uden at jeg nogensinde har givet hende noget smiley jeg tror hun har lært det af Tøsen som jo flittigt tigger smiley :D smiley :D smiley Men pga af hendes vægt yderst sjældent får noget mere smiley


  • #7   26. jul 2014 Næh, vores har ikke rigtigt nogle sære madvaner. Men vi havde engang en hund der åd alt - inklusiv en hel rå chili o.o

  • #8   26. jul 2014 Min har ALTID haft en svaghed for ostepops! smiley
    Ja i hørte rigtigt! Ostepops!
    Og de eneste hun overhovedet vil røre er dem fra "kim's"
    Da jeg var barn fik hun dem tit, men med alderen Vidste jeg mere om katten og alt grundviden så hun har ikke fået dem de sidste 4-5 år nu. Men hvis vi har ostepops - hvilket vi sjældent har - så kan jeg da godt finde på at give hende 1 smiley
    Det skader der jo intet ved smiley
    Men det er ikke sådan at hun får mere end 5 ligesom hun gjorde i de gamle dage for nogle år siden. De sidste 4 år har hun nok kun fået 5 ostepops hvis det overhovedet kan gøre det! smiley
    Men når hun får nogle så er hun i den 7. Himmel xD

    Hmmmm.. Måske jeg skulle høre min søster ad om hun har nogle så jeg kan nuppe 1 ostepop med hjem til Miv smiley
    Det er nok over 1 1/2 år siden hun sidst fik en, eftersom at jeg ikke selv kan lide ostepops smiley


  • #9   26. jul 2014 Heidi det forhindre heller ikke Tilde. Hun bliver også ved smiley :-) smiley

  • #11   26. jul 2014 Vores ene kat Thor er helt tosset med pomelo frugter og stjæler decideret af dem hvis han kan komme til det smiley
    Udover det er de alle sammen nogle kræsenpinde.


  • #13   26. jul 2014 Jeg havde en kat for mange år siden som var vil med ærter, den gang fik man ærterne i en firkantet plastik beholder, når katten hørte lyden af beholderen blev den helt vild, vi kunne slet ikke spise ærterne i fred.

    Den kat jeg har nu, kan bare godt li at drikke af vores glas, vi skal ikke rejse os uden at tage glassene med, når man kommer tilbage kan man være sikker på at katten står med hele hoved ned i glasset.


  • #14   26. jul 2014 Haha nogle søde katte i har smiley min kat for heller ikke menneske mad som sådan , men jeg var uopmærksom og pludselig stod hun og åd brød, og så gav jeg hende lidt tomat suppe pg hun åd det glædeligt xD jeg kan heller ikke have frikadeller i fred xD syns hun i hvertfald .. Min anden kat spiste engang æble

    Og begge mine katte kan lide chips

    Min anden kat elsker også kakao og mælk.. Han må bare ikke få det .. Det sker typisk hvis man lige er væk et øjeblik og kommer tilbage til en kat med kakao skæg xD smiley


  • #15   26. jul 2014 NFO-Moar: Ja, hvis jeg ikke giver ham noget når skrællen er pillet, så prøver han selv at tage smiley Synes også det er sjovt, for katte plejer jo netop at hade citrusfrugt og ingen af de andre katte har den mindste interesse i dem. Men Thor er helt vild med det smiley

  • #17   26. jul 2014 Jeg ved ikke med min kat, da jeg først får den her i næste uge.

    Men min hund er da lidt skør ;-p
    Stiller du kartofler foran ham sker der ikke noget, men kommer du hvidløgsmayonaise på, så kan jeg godt fortælle dig, at der bliver ædt! smiley smiley


  • #18   26. jul 2014 Putte ligner sin mor, og elsker popcorn smiley skal jeg have en pose i fred, skal hun have to, med mellem rum, ellers stjæler hun smiley smiley

  • #19   26. jul 2014 Jeg har kun en kat som tigger smiley Mitti skal lige have en lille klat smør når jeg smøre min mad,,, og det får han, for han vil ikke have malt, så hvis det skulle blive nødvendigt kan jeg give lidt smør.

    Ellers er mine katte ganske kedelige på det punkt der hedder madvaner, for de spiser jo bare vådt og tørt til katte og råt nu og da også.

    Ps Røde tikker når jeg ordner mørbrad, og de får afpusset, det bliver lige skåret i småstykker, for Røde har svære ved sener nu han mangler en del tænder.


  • #21   2. aug 2014 C C D

    Marcipan ligefrem ! XD haha men er helt enig med dig! At udforske kattens nysgerrighed er kun spændene! smiley


  • #22   2. aug 2014 Silke har da engang fundet et stykke brød med smør, hvor smørret blev slikket af og så har hun hugget et stort stykke Marabou, hvor jeg slet ikke havde tænkt på katten kunne finde på at spise min chokolade . Dem jeg havde før hende rørte aldrig min mad og var mest til råt, vådt og deres eget eller det de fangede selv. Jeg har så lært at gemme alt chokolade for den lugt kan Silke ikke stå for og hun ville sikkert også rulle rundt i det hvis hun fik lov. Hun ikke synderligt interesseret i det jeg spiser men for tit en godbid eller sin egen våde mad nogenlunde samtidig med at jeg selv spiser aftensmad.. Silla har stjålet er stort stykke kylling engang som jeg ikke havde fået væk fra køkkenbordet men det er kun sket en gang.
    Min datter har en der vist er alt ædende . Han tigger og engang rakte jeg mest for sjov et salatblad ned til ham og sagde se det er bare salat, det kan du slet ikke li. men han tog en ordentlig bid. Min datter har også taget han i at drikke mynte te, stjæle chips og en hel del andet mystisk. Jeg fik lidt skæld ud for at fodre ham ved bordet men havde da ikke forestillet mig at han åd salat blade. Jeg tror nu det sidder i ham han har sultet engang. Men ved da ikke om det er det.


  • #23   2. aug 2014 Næ, det er nu ikke mærkeligt.. Det mærkelige er du bliver ved med at give hvis du undre dig smiley

    Mine katte spiser alt


  • #24   3. aug 2014 Årh ej hvor synd at den har sultet smiley

    Men salat xD Lol, min den ene kat har spist kål XD og æble smiley


  • #25   3. aug 2014 Maja E.
    Ja, det var synd, han er fra internat og han blev heldigvis fundet fordi han gik en vinter og tiggede mad og bankede på folks døre og var meget sulten og tynd. På internatet havde de døbt ham Lucifer fordi han snakker utrolig højt og meget og gik og stjal de andres mad og aldrig syntes han fik nok selv..
    Kål og æble smiley

    *Beltane* Hvis det er mit indslag du kommenterer til så forstår jeg det ikke rigtig ? Jeg bliver ikke ved med at give katten noget ? Jeg fortæller om en enkeltstående episode, hvor jeg var til frokost hos min datter og katten tiggede og jeg bare ville vise den jeg spiste salat da jeg ikke troede den ville spise det. jeg synes mest det var morsomt den tog en bid. Det er ikke min kat så jeg giver normalt ikke andres katte mad. Jeg har ikke heller nævnt noget var mærkeligt eller at jeg undrer mig specielt. Mine har bare aldrig ædt salat selv om jeg faktisk spiser en del af det selv . Derimod har de ofte fået fået et lille stykke gulerod med lidt smeltet smør som især Silla var helt vild med da hun var lille.



  • #26   3. aug 2014 Når du skriver hun elsker det, tolker jeg det som at hun får det flere gange..

    De fleste katte vil smage på noget nyt mad det lugter meget


  • #27   4. aug 2014 Hun har aldrig fået chokolade kun stjålet et stykke selv. Jeg har skrevet hun ikke kan stå for lugten for hun kan lugte hvis jeg har rørt chokolade . Om hun elsker det skal jeg ikke kunne sige noget om, da hun aldrig har fået andet end det stykke hun har stjålet selv. Ordet elsker eksisterer ikke i mit indlæg. Så det har du tolket forkert. Hun får en katte godbid. Dem elsker hun. smiley

Kommentér på:
Min kat spiser brød og tomatsuppe????

Annonce