1.418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Falck kæledyr!! Falck kæledyr!!

Hej KG

Bliver lige nød til at komme ud med min skuffelse over falck kæledyr ordningen, som egentlig helt igennem fantastisk for folk som mig der ikke har bil.

Men det er den ikke for vi fik lovet at de kørte ud til det årlige tjek og genvaccine, men det gør de ikke. Så er der ingen grund til jeg har det, jo det ville da være dejligt hvis det er Milo bliver alvorlig syg og jeg skal derud at jeg så kan blive kørt. Men Milo bliver ikke lige sådan syg, Så gider jeg ikke bruge penge på noget jeg nok ikke kommer til at bruge.

Er simpelthen så skuffede over det smiley

Har nemlig lige fået tid til dyrlægen til det årlige tjek og genvaccine af Milo, så jeg ringer ind til falck i god tro om at jeg har kørelejlighed derud, også får jeg det smidt i hovedet at de ikke kører til det årlige tjek selvom jeg blev lovet det, og min kæreste hørte det også ds vi bestilte det. Så nu har jeg opsagt det abonment, og jeg har betalt 338 kr for det og får kun 175 kr tilbage. Det er penge lige ud af vinduet smiley

Er så skuffet over det her, så undskyld indlægget.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falck kæledyr!!
Kommentér på:
Falck kæledyr!!

Annonce