Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat bider i dynen...
  • #1   29. jul 2015 Nej det er ikke hormoner, han efterligner tiden hos sin mor, og det giver tryghed før han skal sove.
    Hvis i ikke vil have han bider/sutter i jeres sengetøj, så find et gammelt pudebetræk han må bruge, læg det i jeres seng så det dufter godt og trygt, og giv ham det hvergang ritualet starter smiley

• #2   29. jul 2015 Tak Jette,

Det er bare sjovt at han først er begyndt på det i en alder af 1.5 år smiley

• #3   29. jul 2015 Så må du se på om der er sket ændringer omkring det tidspunkt hvor det startede, eller om jeres kat også har ændret på andre vaner, eller fået nye, det kan nemlig både være på grund af sygdom som du ikke lige kan se, eller ændringer både ude og inde, men det er den slags detektivarbejde som du kun kan lave, ved at være der og se hvad der sker eller er sket smiley
    Men jeg tror, ud fra hvad du har skrevet, at din kat hygger sig.

• #4   29. jul 2015 Tror desværre ikke at Kong Balder er syg og derfor ikke kan gøre for, at han kræver HELE huset smiley
    Nu får han et pudebetræk smiley

• #5   29. jul 2015 Med alder kommer der også nye vaner, han hygger bare, min kat har den vane at ælte på mine ben når Vi går i seng og hun stopper først når jeg siger kom og klapper på sengen lige ved siden af mig, så kommer hun op til brystkassen af mig og så skal der stor kæles indtil Vi falder i søvn, det er sådan et ritual hun har opdraget mig til smiley smiley smiley

• #7   29. jul 2015 Tak alle,

Jeg hopper ud nu smiley

Kommentér på:
Min kat bider i dynen...

Annonce