782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Andre som bruger Mobility til deres kat? Andre som bruger Mobility til deres kat?

så er zooplus.de begyndt at have dem
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/royal_canin_veterinary_diet/508463

bare på 2 kg sækken spare man næsten 100 kr i forhold til div dyrlæger herhjemme

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre som bruger Mobility til deres kat?
  • #1   27. sep 2015 Fedt!!!
    Jeg så at de havde fået det i England, men jeg har fordelskort hos dyrlægen, måske jeg skulle udfylde det først...
    Det er jo resten af hans liv.
    Jeg har i øvrigt lige bestilt Flexadin Plus Mini på nettet. Freddie vil pludselig ikke have Canosan længere smiley Så jeg skifter mærke.
    Træls, for ellers er det lig med flere dyrlægebesøg og Metacam.

• #2   27. sep 2015 prøvede lige at regne det ud med div rabatter og her bliver det 165 kr for 2 kg.
    meget rart når man nu har to katte som får det - bruger det som ekstra foder til de to. lidt svært når de andre ikke lige skal have det. men det fungere nu meget godt.

jeg skrev faktisk til dem for et stykke tid siden for at hører om de ikke skulle til at have det. jeg tror der gik 2 uger så havde de det på den danske side, og i dag har jeg så opdaget at de har fået det på den tyske.

har også et eller andet kort til dyrlægen. mit problem er at det tager over 1 time at kører derop, så hvis jeg ikke lige skal til odense, ja så er det noget dyrt foder.
    og bestiller hver mdr fra zooplus så det er meget nemmere (og mega billgere)

• #3   28. sep 2015 Jeg har også lige bestilt hjem der for det er dog billigere hos Zooplus end hos dyrlægen her. Jeg tror jeg gav langt over 300 for 2 kilo hos den lokale dyrlæge.

• #4   28. sep 2015 Tatovering
    anbefales ! Hvordan giver du Metacam . Er det dagligt og har du set nogle bivirkninger ? Jeg synes min Silke blev ret utilpas af det. Hun virkede meget kvalm og kastede ofte op i den måned hvor hun fik det hver dag . Hun skal så heldigvis heller ikke have det hver dag mere nu og vi har trappet langsomt ned. Dyrlægen sagde bare det var en almindelig bivirkning. Hun fik det sammen med våd mad.

• #5   28. sep 2015 Nu får han det efter behov og allerede fra starten valgte jeg den hårde vej og sprøjte det direkte ned i halsen på ham.
    Du skal huske at det må ikke gives på tom mave.
    Dengang var det dagligt og typisk efter 5-6 dage begyndte han at kaste op, så jeg håber at er er kommet et nyt vidundermiddel den dag han skal have det fast.
    Hvorfor får din mobility Britt?

• #6   28. sep 2015 Hun har et problem med et led øverst i rygsøjlen. De sagde de havde forventet at se sådan nogle toppe på røngten som vat typiske ved gigt men fandt bare det ene led der så underligt ud. De har så afvist alt anden behandling . De siger hun er for gammel.

• #7   28. sep 2015 Hun er ikke for gammel til laserbehandling! Det er helt uskadeligt og Freddie nyder det.
    Hun er heller ikke for gammel til kiropraktik og det har virkelig givet Freddie et skub i den rigtige retning - og han er i den syvende himmel bagefter.
    Freddie har HD, ved ikke om det kan sammenlignes.

• #8   28. sep 2015 Jeg har overvejet at tage ind på dyrehospitalet med hende og tage den mindre med her sidst på måneden, da de skal til kontrol og vaccineres. Så prøver jeg at spørge dem om de alternative muligheder som du nævner. Ved den lokale dyrlæge er der kun medicinen og det har da også hjulpet.

• #9   28. sep 2015 God idé smiley
    Det bedste er så også, at det ikke er så dyrt smiley
    Det er sikkert muligt at aftale en fast pris på dyrehospitalet smiley

• #10   29. sep 2015 ... så mangler vi bare mulighed for Zooplus-levering til GLS pakkeshop!

• #11   29. sep 2015 Nej det orker jeg da ikke at slæbe så langt smiley

• #12   29. sep 2015 Siden jeg er blevet næsten nabo til en pakkeshop, ærgrer jeg mig endnu mere over at pakkeshoplevering ikke er mulig.
    Men om jeg så skulle gå flere kilometer med toplæsset barnevogn, så hellere det, end at blive vækket af fragtmanden kl 6.58 smiley endda TO dage i træk for én bestilling smiley

• #13   29. sep 2015 Jamen Tinka, så fik du da næsten lov til at se solopgangen smiley

• #14   29. sep 2015 Den havde jeg set, INDEN jeg gik i seng. smiley

• #15   29. sep 2015 Ja, så er det sgu surt show!!

• #16   1. okt 2015 så blev der bestilt 2x2 kg - så har jeg til et stykke tid smiley

Kommentér på:
Andre som bruger Mobility til deres kat?

Annonce