{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

viser ikke smerte {{forumTopicSubject}}

ja den har jeg hørt tit
men jeg må da nok lige sige at Muddi er hård i filten.
Hans bror var afsted for 14 dage siden, til dyrlæge pga en dårlig hjørnetand. Imens han var afsted, tjekkede jeg lige brormand Muddi.
nødagtig samme tand sad løs.
så jeg fik en tid til i dag. det var jo ikke akut da han spiste normalt mm.

så afsted i morges med 1 styk fastende kat + 1 styks Kida som lige skulle revac. det var et hylekoncert uden lige. Og så er det meget lang langt at kører når man skal fra Humble på Langeland til Odense....

Kida kom med hjem igen. det var jo bare et stik i nakken og så var hun klar.

så hentede vi så muddi her i eftermiddag. lidt halv fuld, men var endelig meget frisk i forhold til Baby.

det viste sig at Muddi havde en mega stor tandbyld!!!!!!!
vi har bare intet kunne mærke på ham. der har ikke været noget når han har spist/drukket. Han har ikke taget sig til munden. eller på anden måde gjort noget som kunne gøre at man blev opmærksom på at han skulle have problemer

så lige nu ligger han og sover ved siden af min mor i den anden sofa. har spist for 4 katte, som han plejer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  viser ikke smerte
  • #1   6. dec 2017 Hold da op, ja han er da hårdfør må man sige.
    Men ja katte viser meget lidt gerne smerte, men ofte kan man læse den lidt på en lidt ændret adfærd, men også her er der jo nogle der bare på ingen måde lader sig mærke med noget.
    Men hvor var det da godt at du tænkte på lige at tjekke ham, for det er da synd han sådan har gået og haft ondt unødigt bare fordi han skal være en sej lille missekat smiley


  • #2   7. dec 2017 jep. må da også sige at jeg har haft lidt dårlig samvittigthed over at jeg ikke tjekkede dem noget før.
    brormanden sagde godt nok selv til. men Muddi har intet vist.
    min dyrlæge sagde også at han måtte være sejlivet. For det må da bare have gjort ondt.


Kommentér på:
viser ikke smerte

Annonce