512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bruger pludselig vores seng som bakke? Bruger pludselig vores seng som bakke?

Hej

Vi har to søde sjove indekatte, en han og en hun, på 10 mdr. De blev neutralisere for 5 uger siden. De har altid brugt kattebakken uden problemer.
Men de sidste dage har hunnen "krummet" i vores seng om aftenen. Hun tisser ikke, og det foregår kun når vi er hjemme.
Bakken er altid ren og uden "krummer", så det kan ikke være hendes undskyldning.

Jeg har haft kat hele livet, men aldrig stødt på dette problem før. De sover hos os om natten, og har altid fri adgang til alle rum i hele huset.
Er der nogen der ved hvorfor hun pludselig opfører sig sådan? Og evt kan råde i, hvad vi kan gøre for at ændrer det igen?

På forhånd tak : )

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruger pludselig vores seng som bakke?
  • #1   7. apr 2009 Det kan da godt være, hun er godt nok både vaccineret, fået kure mod orm, lopper og øremider inden for kort tid, men jeg vil da prøve at kontakte Dyrehospitalet imorgen : )

Tak!

• #2   8. apr 2009 hvis det er langhårskatte kan der også sidde rester i pelsen som så falder af når hun tumler rundt i sengen.

Hun kan også pludselig have besluttet at hun vil have en bakke til tis og en til prut. Sådan er mine misser. Og bakkerne må ikke stå samme sted så skider man ved siden af. så det er måske værd at prøve med en separat bakke hvis det er der problemet ligger

• #3   8. apr 2009 mine gør det også tisser i den ene og skider i den anden =O) Og det er så dejligt for det stinker ikke nogen steder hehe
    Tror evt du skal få din misser tjekket for blærebetændelse.

• #4   8. apr 2009 dèt har jeg aldrig oplevet at katte har sorteret på den måde!
    Men i morgen bliver ihvertfal toilet nr 2 sat ind her hos os.....vi har i længre tid haft problemer med at vores hankat tisser over det hele nemlig,men han laver stort i bakken.
    Det vil vi da forsøge! smiley
    Og han skal også kastreres.
    Han har også tisset i vores seng et par gange.....

Kommentér på:
Bruger pludselig vores seng som bakke?

Annonce