452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ny famillie til Alexander Ny famillie til Alexander

Hej Allesammen

Jeg har idag fundet en ny famillie til min Alexandermis da hans iver efter at komme udenfor ikke har kunne lade sig gøre pga. det område jeg bor i.
Han var en indekat indtil jeg begyndte at tage ham udenfor i snor, men naturen kalder mere og mere på ham

Så jeg blev rigtig glad da min veninde idag sagde at hende og hendes kæreste gerne ville tage ham ud til dem og deres hus ude på landet.

De har en 3 årig hankat der er kastereret og er god til at snakke med andre dyr. Så håber at de vil kunne snakke sammen og blive gode venner.

Men hvor lang tid vil der gå før han har glemt hans bror napolion som bliver hos mig, og vil han kunne genkende mig og min lugt når jeg en gang imellem besøger dem?

Hvis det ikke går mellem den kat de har allerede og alexander som skal ud til dem, har jeg sagt at jeg self. vil tage alexander hjem igen.
men vil alexander og napolion (mine to katte) kunne huske hinanden igen`?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny famillie til Alexander
  • #1   12. jun 2010 Mikkel - DET havde jeg ikke nænnen - At skille to gode venner ad smiley
    Det er smadder synd for dem begge to, men især for Napoleon, som bliver alene tilbage.

DU har startet behovet hos katten for at komme ud - ergo må du fortsætte med det. Man kan altid GIVE en kat noget, men sjældent tage det fra den igen.

Det fremgår ikke af din profil, om kattene er kastreret eller ej. Er de det ikke, ville jeg få det gjort omgående. Det kan højst sandsynligt hjælpe noget.

Men jeg ville hente Alexander hjem igen.

• #2   12. jun 2010 Undskyld Mikkel, tilgiv en ældre dame smiley
    Jeg læste dit indlæg, som havde du allerede ladet Alexander flytte, ikke at de spurgte på forhånd.

• #3   12. jun 2010 Til Mega:

Alexander og Napolion er ikke gode venner mere, efter at alexander blev syg for 2 år siden og siden da har alexander og napolion slåset daglig.

Hvor alexander gerne vil snakke, hvæser napolion ad alexander og løber væk, som ofte ender i slagsmål.

Jeg tog alexander udenfor i snor, for at stille de kald og hylen tilfreds han kom med da han begyndte at blive restløs. det virkede også i en periode men det sidste halve år, har han gået rundt i lejligheden når jeg kom hjem og hylet i de andre rum, end dem jeg var i. Kaldte jeg på ham kom han ind til mig, men kun i kort tid hvorefter han kaldte vidre.

Napolion er glad for bare at have hans kurv at sove i og deres legetøj.

Mit nabolag er ikke kattevenligt og vil nødig finde ham i vejkanten ved at lukke ham ud, har set det for ofte til at jeg vil prøve det selv.

Begge katte er kastereret, men det skal lige tilføjes at de begge mistede deres mor da de var 1 uge gammel, og er derfor blevet flasket op og passet af en hund.

• #4   12. jun 2010 så råd til hvordan det kan løses vil blive modtaget med kyshånd. Det her er uden tvivl mit livs sværeste beslutning, men jeg er løbet tør for ting jeg tror jeg kan gøre, har gjort alt hvad jeg kunne for at afhjælpe hans mijaven, som er langt fra hygge mijaven

• #5   12. jun 2010 jeg fik lige en update fra min ex kæreste, som huskede mig på at det var dyrehospitalet i holstebro der foreslog at vi købte en sele til ham så kan kunne komme udenfor, fordi han ikke var en lejligheds kat, og så igennem foråret blev det værre.

• #6   12. jun 2010 jeg fik lige en update fra min ex kæreste, som huskede mig på at det var dyrehospitalet i holstebro der foreslog at vi købte en sele til ham så kan kunne komme udenfor, fordi han ikke var en lejligheds kat, og så igennem foråret blev det værre.

• #8   12. jun 2010 hos den her famillie har de godt nok en kat allerede som er meget afslappet. men hun er hjemmegående og har alt den tid i verdenen til at hygge om ham. og de har mere end rigeligt med resurser til at tilgodese alexanders behov. smiley

alexander vil rigtigt gerne snakke med hans bror, som desvære ikke vil snakke. så jeg håber at han får en snakkeven med deres nuværende kat.

Kommentér på:
Ny famillie til Alexander

Annonce