1.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Skal gå med hen til maden, før han vil spise Skal gå med hen til maden, før han vil spise

Hej smiley

Jeg står med et filurligt lille problem. Min kat VIL have at jeg skal gå med ham over til han madskål og pege på maden, før han vil spise. .. Han vækker mig, kradser på dørene, ... bare for at jeg skal følge ham hen il hans madskål og pege på maden, for at han vil spise...
Jeg sørger for at der hele tiden er mad i madskålen, og jeg tvivler lidt på om han er langsynet, eller småblind? (Han fylder 10 år her til sommer)...

smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal gå med hen til maden, før han vil spise
  • #1   3. apr 2015 Mon ikke det er for at få selskab? Alt er hyggeligere når man er to smiley

• #2   3. apr 2015 Det kan også være lugtesansen. Hvis maden ikke lugter af noget, kan den være svær for katten at finde.
    Bortset fra det, så er katte langsynede. De kan se bytte i motion på lang afstand.

• #3   3. apr 2015 Hvis det var min kat, ville jeg først sikre mig, at der ikke er en fysisk grund til det, og er der ikke det, ville jeg sige til mig selv, at den spiser når den er sulten smiley og ikke følge den mere, for den klare det vel selv når du ikke er hjemme
    Ellers kan den måske også syntes, at fodret er kedeligt ( køber man for meget ind på en gang og det ikke pakkes lufttæt, kan det midste duft og smag)
    Det kan du teste med en lille prøvepakke og også vådfoder med god duft.

• #4   3. apr 2015 Ps det med ny pose ser man tit, når der kommer en ny pose, uanset hvilken type, så er katten tit glad for det lige når den bliver åbnet, men nogle gange mister de så lysten til det efter kort tid.

• #5   3. apr 2015 har flere som næsten nægter at spise hvis vi ikke ligefrem sidder ved siden af, og siger "søde mis" "dygtig mis"
    vi er jo slaver smiley

• Rikke
    Rikke Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 35
    #6   4. apr 2015 Min gamle kat, ville altid gerne lave noget for at få maden. Selvom han havde en del mad tilbage, ville han langt hellere give pote for hver enkelt bid.

Han ville også altid gerne have nogen med ud på badeværelset når han skulle op i badekaret og have vand, hvilket jeg vil tro var fordi han syntes nogen skulle holde øje med fare.

Kommentér på:
Skal gå med hen til maden, før han vil spise

Annonce