{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

mærkelig spisevaner? {{forumTopicSubject}}

jeg elsker kagecreme, og da vi skulle have fødselsdagsgæster i dag, hvor vi skulle have lagkage, ja så fik jeg lige en potion creme
Og selvfølgelig kommer kattene og skal se hvad det er jeg spiser

og selvfølgelig går de smiley creme er ikke kattemad

men så kom Fie lige forbi og skulle se hvad der var i skålen.
og DET kunne hun da godt lige smage på - og så spiste hun det

jammen så skulle Kalle da også lige smage. man skal jo ikke være anderledes... han spiser dog citronfromage i forvejen.

Hvad med jeres ? har de også nogle mærkelig spisevaner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig spisevaner?
  • #1   16. apr 2019 ja ja ved godt at hun burde have spist gulerødder i stedet for
    hendes "nederdel" fylder lidt


  • #2   16. apr 2019 Nej mine får ikke den slags, men da jeg ordnede mørbrad i søndags, måtte jeg lukke kattene ud i haven, bare for at kunne blive færdig smiley men de fik så noget da de kom ind og var faldet til ro, og Mitti ikke råbte højt længere .

  • #3   16. apr 2019 normalt får mine det hellere ikk
    Fie fik lov til at slikke skålen - efter jeg havde været der smiley



  • #4   16. apr 2019 Tinka får udelukkende vådfoder, tørfoder og godbidder. Nogen af godbidderne er fra prøveposer med andet tørfoder, og dem lægger jeg ovenpå hendes "normale" tørfoder som topping til natten sammen med nogle få "ægte" godbidder. Det er hun klar over, og det er blevet en vane at hun troligt følger efter når madskålen bæres på første sal til natten smiley
    Om morgenen, når hun får vådfoder, så har hun for vane at følge med fra ryglænet af en køkkenstol, når jeg øser op. Billedet her er fra i fredags, hvor hun havde 1års fødselsdag smiley ... det er måske en lidt mærkelig vane for en kat at få flag i vådfoderet smiley


    profilbillede
  • #5   17. apr 2019 jeg fandt ud af duchess kan godt li flødeis. jeg have spist lidt og have lidt tilbage og skulle på wc der jeg kom tilbage sad hun og spist det sidst jeg have... så hver gang jeg spiser is så sidder hun næste helt oppe i hovedet på mig smiley

    profilbillede
  • #6   17. apr 2019 Lulu har fået for vane at tigge lidt Yoghurt om morgen - så hun får lidt på en finger smiley


    profilbillede
  • #7   17. apr 2019 Elvis har en svaghed for kylling - helst røget.. ellers kan de ikke lide andet end kattemad herhjemme.

  • #8   17. apr 2019 Indie-Bob spiser like... alt. Man kan IKKE have mad stående fremme, for så er det væk. Han kan knap nok til at styre, når man sidder og spiser. Er man ikke vågen, så er ens kotellet pludselig væk smiley

  • #9   17. apr 2019 Sofus elsker rugbrød. Vi kan kun opbevare rugbrød i lukkede skabe, ellers spiser han det. Han elsker at tigge når jeg laver mad men nyder for det meste tiggeriet mere end det rå kød osv jeg nogle gange smider til dem. Han råber og Sofie spiser Hahaha

  • #10   17. apr 2019 Kalle får yoghurt hver morgen. han skal altid lige slikke min skål når jeg er færdig

    Birger gør det samme hver morgen. når min mor skifter vand, tager hun en kande vand med op på 1 sal. når hun så går ned med skålen, ja så skal Birger sidde og drikke vand af kanden indtil hun kommer retur

    Fie er også en af dem som kan spise alt. hun spiser ikke meget, men skal lige smage på tingene

    Batman spiser meget gerne vores mad. alt fra grød til hyldebærsuppe.. elsker alt fisk

    Cinnamon elsker sunlolly med jordbær... hans tidligere ejer fortalte at han godt kunne lide jordbæris. så jeg troede at det var flødeis. Men nej det er sunlolly
    han spiser mange mærkelige ting - gerne alt indenfor desserter

    Kida er en mega kræsen kat. Men hun stjæler frosen kød. hun går bare tur med det

    så jo jeg har også min del af mærkelige spisevaner -katte smiley


  • #11   18. apr 2019 Mælken fra jordbær - godt med sukker i... mums siger Elvis..
    Behøver jeg at fortælle, at han har tyndskid i dag???


  • #12   18. apr 2019 ja det er så ulempen ved de mærkelige spisevaner smiley

Kommentér på:
mærkelig spisevaner?

Annonce