{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  virkelig uhyggeligt
  • #1   28. apr 2019 Ja - jeg har slet ikke ord - det er at være ond på flere måder - først i handling (som jeg stadig ikke forstår, nogen kan finde på) - bagefter at udsætte børn for fund. smiley

  • #2   28. apr 2019 Modbydeligt - desværre er det bare ikke alle der kan lide katte. En af grundene til mine er indekatte.

  • #3   28. apr 2019 Skrækkelig historie og blandt andet derfor jeg i øjeblikket bruger krudt på at kattesikre vores have.

  • #4   28. apr 2019 Det er jo oftest et tegn på enten psykopati eller sociopati at en person behandler dyr på denne måde og gør noget så grusomt. I årevis nu har de haft (og han er stadig aktiv) en massemorder af katte i UK. Det er sindssygt at politiet har lukket sagen fordi de mener at “ræve gjorde det” når enhver med øjne i hovedet da godt kan se ræve ikke er så syge...
    Anyway, jeg er rigtig glad for at mine er i sikker løbegård når de er ude smiley Det er synd at folk er så syge...


  • #5   28. apr 2019 Har I også set artiklen om den der mand eller kvinde, de ved ikke hvem det er, ovre i England, som skærer ørerne af katte? smiley

  • #6   28. apr 2019 jeg er også mega glad for at mine er lukket inde i deres løbegård
    de får ikke engang lov til at gå derude hvis vi ikke er hjemme


  • #7   29. apr 2019 Det kan os være en normal person. som har gjorde. heller en som er syg i hovedet. det ved man aldrig. men man ved heller ikke om den er kørt over og så en mus heller en rotter taget den over dertil der findes mange sager. men det kan os være en kat som har været løbe hjemmefra og så været væk og så opløs kroppen. det kan være mange ting. men ad smiley

  • #8   29. apr 2019 Det er sygt men jeg vil også sige at man ikke bare kan fange en kat og skære hoved eller ører af. Den vil gøre modstand og en hidsig kat er ikke sjov at være i nærheden af.
    Jeg så for mange år siden en som ville skyde en kat med et jagtgevær men han ramte den kun i bagbenene. Så tændte den totalt af, løb lige op ad ham og kradsede hans hoved fuldstændigt til blods.
    Så kunne han lære det..
    Jeg glemmer det aldrig men husker dog ikke hvad der efterfølgende skete med katten. Jeg må have løbet min vej den gang.


  • #9   29. apr 2019 da jeg var på kv fik vi også en kat ind som havde fået klippet begge ører af. den blev aflivet

    men vi har flere gange fået katte ind som er blevet skudt. en havde flere blyhavl i sig (to af hendes killinger døde af blyforgiftning en anden fik en skade i hjernen af blyet)

    hvor ville jeg dog gerne have at folk kunne behandle deres kat - og ANDRES KATTE ordenligt...


  • #10   29. apr 2019 Fuck noget lort, godt jeg ikke så det Anja.
    Synes også det er noget pis at man ikke bliver straffet hvis man overtræder dyreværnsloven.
    Tænker på dem som misrøgter deres dyr og ikke behandler dem ordentligt.
    For slet ikke at tale om grise transporter smiley smiley .
    Nogle mennesker er fandme nogle kolde skiderikker som burde have skåret ørerne af...


  • #11   29. apr 2019 altså de katte som var blevet skudt på kunne man ikke se noget på

    hende med killingerne blev sendt til dyrlæge fordi vi var bange for at hun havde en død killing i maven. Og her kunne man så se på røgnetbilledet at hun vel havde 12-15 byghavl overalt i kroppen. hun havde fået 4 killinger. 2 døde som sagt, 1 fik nogle nerotiske skader på hjernen som gjorde at han ikke kunne gå rigtigt. han fik dog et godt hjem som indekat hos en ung mand som i forvejen havde en hund med lignede skader
    den sidste killing fejlede intet. hun fik også et godt hjem
    Missemor fik også et godt nyt hjem

    så havde vi en uge hvor vi faktisk fik to katte ind - begge havde været skudt på. Begge havde små sår. Begge fik nye hjem

    men jeg vil nok sige det var ulækkert med den øreløse kat. For den havde bare nogle kanter med sårskåber på hvor der skulle have været ører.
    de folk som havde fundet den havde passet den i en mdr. de havde da givet den ormekur... men havde ikke noget noget for dens ører
    men blev aflivet med det samme
    men det sidder stadig i mig. for det var grimt at se på. Og man kunne bare se at katten havde ondt.

    en dag fik vi en kat ind med et stort hul på halsen. det var så godt nok en byld som var vandret ned så der var et hul på vel 5 cm, hvor der var en tundel under huden hvor bylden havde været. det var en 10 cm. her valgte dyrlægen også at aflive.
    det var ellers en dejlig kat men det var en større omgang.

    så har set rigeligt.....

    så bliver bare varm om hjertet når folk behandler deres katte godt


  • #12   30. apr 2019 Det er så forfærdeligt... det må være en meget psykisk syg person. Hvem ved, om personen en dag gør det mod et menneske?

  • #13   30. apr 2019 det siges jo at mange seriemordere er startet med at være ond ved dyr inden de begynder på mennesker

  • #14   1. maj 2019 Præcis, Jeffrey Dahmer startede jo med dyr smiley

  • #15   1. maj 2019 sad lige og læste på FB med fremlysning/efterlysninger af dyr, at Greve Dyrehospital advarer i deres område at de nu har fået 3 katte ind som har været skudt på.
    heldigvis er alle 3 overlevet.


Kommentér på:
virkelig uhyggeligt

Annonce