12. okt 2007 Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
Det rigtige valg ! Det rigtige valg !
Jeg sad her og tænkte tilbage :s Det jeg straks tænker på er hvordan jeg egentlig er blevet behandlet. Syntes tonen herinde kan være så ondskabsfuld, at nogle gange tvivler man på om man ska spørger eller bare lade problemet klare sig selv /: Det er da hamrende trist at når man spørger efter andres hjælp, bliver det ikk hjælp men en masse ord og meninger fordi folk dømmer en RIGTIG hurtigt.
Et eksempel fra min side er, at da vi valgte at tage den skønneste lille killing til os og jeg spurgte om der var nogle som ville være mistænksomme ved at gøre den indekat efter 2 mdr. som gårdkatte så blev jeg da bare høvlet ned ! Jeg kan fortælle de mennesker som har den trang at jeg er så fandens glad for jeg ikk fulgt deres råd og "klogskab" for af de 2 katte vi har er denne killing blevet den skønneste, omsorgsfulde, kærlige, trygge, og elskende kat jeg længe har mødt.
Det overbeviser mig bare om at man ihvertfald ska overveje sin egen mening højere end andres for nogle er simpelthen så snæversynet og ser så sort/hvid på det at alt andet end deres mening er forkert.
Syntes sgu det trist, for elsker at kunne få hjælp herinde, men efterhånden syntes jeg at den typisk sætning "der ingen dumme spørgsmål" tvivler jeg sgu mere og mere på !
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
Er nogle af svarene for dumme eller nedladende, så ignorere dem.
Spørg ud bare løs lige så tosset du har lyst til.
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
okt 2007
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
så man er også nødtil at tænke på hvad man selv tror der er bedst. Kan godt være nogen siger whiskas men der er os nogen der siger dyrlægens og så må man selv vudere. vi er ikke proffer men vi kan give den opfattelse vi selv har og så må folk jo tage det til sig eller ej ss
ved ikkke om det gav mening
okt 2007
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Vi vil ikke ha nogen personlig hetz, eller grimt sprog herinde...
Men ved, at der også er mange herinde, der gerne vil hjælpe, men hvor det måske kan misforståes, det der bliver sagt.
okt 2007
syntes sgu der for meget avlersnak, fordi de er ikk bedre selv. Skulle jeg sige min fulde mening om det de gør, ville jeg da også blive høvlet ned fordi de mener deres valg er de bedste.
Hva med de mennesker som snakker om at katte har bedst af de samme trygge steder ? Men alligevel slæber de dem med til diverse udstilinger hvor katten laver sit liv i et bur. De lange evige køreture ? Hva med den kærlighed vi ska ha til vores dyr og den omsorg de fortjener ? Den mangler fra nogle side, og det er dem som går ind og dømmer andre mennesker.
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Jeg tror ikke der er nogen herinde, der kan udråbe sig selv om altvidende... vi har alle forskellige meninger og holdninger...
Men sproget skal stadig holdes pænt...
Og undskyld mig, men du udviser også en stædig holdning selv... og dømmer opdrætterne...
Hvis du syntes de er så fordømmende overfor dig, hvorfor gå ned på det niveau selv?
Hvis du opretter en tråd herinde, beder du jo også om folks meninger og holdninger... og dette skal man huske... Man kan ikke bare forvente, der kun må skrives åh, uh og amen til alt...
Men igen... hvis der overtrædes nogle af KG regler, så skal det meldes, hvis det ikke allerede er opdaget af en HA'er...
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
så jeg kan fuldt ud forstå dig. og sys simpelthen det er for barneligt. for det er oftest de samme og de samme der gør det HVER gang
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Man kan tydeligt høre du ikke aner hvad du snakker om. Prøv selv at deltage i en udstilling en dag, find en opdrætter som du kan følge fra morgen til aften, og så kan du udtale dig bagefter.
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
Jeg ved at mine katte vil være hvor jeg er, der har de det nemlig bedst. At det så betyder noget transport....tja det tager de altså i stiv pote.
At være sammen med mig er mine kattes trykke rammer.
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
okt 2007
Og jeg ser negativt på opdrætter af en grund ! Det er sgu deres måde at skrive bedrevidende og altvidende på. en ting er at hjælpe, men jeg dømmer ikk når jeg prøver at hjælpe men skriver hva jeg selv har oplevet og så kan folk da læse og tage det hvis de vil.
Men jeg begynder ikk at sætte folk på plads eller med store bogstaver at kalde dem dyreplagere og snakke om forkerte valg vel. Det er der virkelig mange der gør.
Vibeke & Susanne - i kan bare se her. et ømt område er udstilling og så snart man nævner det går folk i den grad i forsvarsposition men det må vi ikk når folk begynder at høvle os ned omkring vores katte. NEEEJ ! vi ska da tage deres meninger til os som jo er de rigtige ! hold da ferie en gang pladder. :pp
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Men hvis man både bruger bandeord, dyb ironi som ikke kan misforstås... Så forstår jeg godt hvorfor du ikke får de svar du søger.
Det handler om din attitude, ændre den, og så skal du bare se løjer for der er rigtig mange søde mennesker herinde, som gerne vil hjælpe og gerne give svar... men helt ærligt... der er ikke nogen der gider skrive pænt til en som skriver på den måde du lige selv har skrevet på.
Det rigtige valg !