1.436 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Perser - sind og opførelse Perser - sind og opførelse
Hej! jeg har fået min første perser (taget til mig fra en anden ejer da hun ikke magtede hende) fik hende her da hun var 11 mdr. og nu skal jeg bare lige høre, er nemlig selv vandt til burmesere, er det normalt at de er meget hyperaktive om aftenen? også selvom man har prøvet at aktivere hende hele dagen?
0 synes godt om
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Jeg har 2 perser drenge på 12 og 14 mdr. - det har sprintertimer både formiddag og aften.
apr 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 5
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Om formiddagen er det hurtigere overstået. Det ser så sjovt ud, og de er bare i deres egen verden.
apr 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 5
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
Han har heller ikke haft de karakteristiske kattesprog. Han går aldrig med løftet hale, han har aldrig gnidt sig op af mig eller møbler, hverken med kroppen eller kinden, som vores huskat f.eks gør. Han vil heller ikke være for tæt på Po, så de har aldrig sovet i ske, vasket hinanden eller gnidt sig op ad hinanden, selvom jeg kan se at Po gerne vil dette...Jeg ved ikke om han har normal Perser/exotic adfærd, for har aldrig kendt andre eller om han måske er taget fra moren for tidlig eller er enebarn....For mig har han været den perfekte kat og meget hurtig til at omstille sig og vænne sig til f.eks et nyt hjem(jeg har flyttet enormt meget rundt). Jeg har rejst meget med ham i tog, når vi skulle hjem til min mor på week-end - min mors hjem, var hans andet hjem og han følte sig hjemme, så snart jeg lukkede ham ud af transportkassen. Vi har desuden et særligt bånd. Jeg er også klar over, at når han skal herfra, så vil jeg aldrig få en kat som ham igen, fordi han er så speciel - han er en ener
Perser - sind og opførelse